2006年6月25日 星期日

懶人煮意


懶人煮意....
名符其實係懶人煮意粉,同懶人南瓜湯
天氣實在太悶熱,連出去行街既意慾都無,除左開冷氣降溫,我真係唔想郁
結果...開罐頭

唔記得從幾時開始,除左打八號風球之外
我嚴禁大少爺食即食麵同罐頭,我覺得即食麵同罐頭係天下第一 Junk Food
但今日晚餐,居然雙罐齊開


餐湯........南瓜湯 Pumpkin soup估唔到罐頭南瓜湯咁好味,招紙話無味精
初初我唔信,但飲完居然唔口渴,完全係南瓜蓉湯
有濃濃南瓜甜味!本來係要用半罐水及半罐奶煮
但我唔鍾意奶只加幾滴裝飾,用水煮都依然creamy同好濃南瓜味!㊣

主菜...香草蜆肉忌簾汁意粉  Spaghetti with  white Clam sause我用橄欖油炒蜆肉、洋蔥、意粉
淋上罐頭忌簾湯加少少雞湯做既意粉汁
最後灑上 Basil、Parsley
就完成呢個懶人意粉喇!

甜品.......就係今朝焗好既 mini puff






沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾