2006年7月16日 星期日

變種炸雲吞


呢個係"變種炸雲吞"
將雲吞皮炸成花狀,放上自已鍾意餡料,我揀蕃茄、粟米、洋蔥、牛肉
其實個底係小小既杯狀,可以承托餡料
以前我成日諗有無蕃茄餃子既呢?有無蕃茄雲吞既呢?
我鍾意食炸雲吞,但又唔識整,所以就自已發明呢個變種炸雲吞
以前去Shooter's 52食 沙律係有個質感好似炸雲吞皮又炸得好靚既小盤子載住沙律上檯
另外…細個出外食飯好鍾意食雀巢牛柳絲
一來我鍾意食牛肉、二來雀巢係用芋頭絲炸成雀巢狀,又靚又好味!
我係好鍾意賣相好既食物
後記:大少爺見到呢個變種炸雲吞時,佢話:點解你會諗得出咁奇怪既野架?
好彩佢試過後話好好食




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾