2006年7月2日 星期日

突然想念新加坡......刨冰


雖然…大少爺依然放假,但天氣實在太熱,無行出屋企門口意慾


突然想念新加坡......刨冰

香港我係唔會買刨冰食,但去到新加坡我就每日都要食
簡直係年年去年年食
爸爸生前去新加坡每次都要食紅荳冰,而我每次去就會食芒果刨冰
食完真係有涼快感
今日我同大少爺又提起出年3月又要去新加坡
唔知點解我同佢好怕熱,但又十分接受新加坡既熱
或者我受到祖母同爸爸影響啦!我真係好鍾意新加坡
泰國我已經唔再鍾意去,日本就怕地鐵令我盪失路 ,睇見地鐵路線圖已經頭痕>.<
其餘去過既都唔會想再去
但今日我同大少講到出年每半年放一次大假的話
異口同聲話新加坡係必去,但另一個行程就唔知想去邊
我係一個只鍾意商業區地方既人,去旅行只鍾意去國家首都
我真係完全唔識享受郊外風景、吸收大自然氣色
好多人都話去新加坡悶同香港差唔多,但對我來講絕對唔係

11 則留言:


  1. 蜆蜆..我有一個idea,不以我哋四個人 ( 蜆蜆 + 大少爺   + 餅餅 + 四老爺 ) 約埋齊齊去新加坡咯! 嗱,四個人可以食多D嘢吖嘛... 我有friends你又有friends響嗰邊,sometimes can be very fun架!

    回覆刪除

  2. 餅餅……好提議喎! 大少爺通常年尾12月就會 request來年大假,所以年尾就會sure大假既日子 一齊住 Stamford都好喎!原來有酒店穿梳車來往 Clarke Quay好可便0架!      

    回覆刪除

  3. 嘩~ 我哋連住都啱key噃! 不過上兩個月去,book唔到Stamford住咗Pan Pacific剛啱翻新ok架,係..離MTR係遠咗小小,你哋係咪book package去架? SQ/CX package都唔錯,可以諗諗架.. 我哋暫時有兩個trip confirmed, Aug東京,Nov/Dec曼谷,若然出年初可以同你哋去埋新加坡就perfect喇

    回覆刪除
  4. 餅餅:係呀!我鍾意搭SQ架!CX就麻麻地 多數買package會買SQ 我本身都鍾意住Merchant court晌(Clarke Quay),同stamford同一個瑞士集團 有穿梳巴士來回呢兩間酒店 但係SQ package好少有呢兩間酒店,唯有自已訂機票同酒店 我鍾意住cityhall附近, Marina Mandarin住過都幾好,因為對正個海濱 Pan Pacific都係果一帶,我都試下架! 仲有呀!我有機會都想同你去東京,我想知有乜辦法搭JR唔會盪失路兼搭錯線 >.<"  

    回覆刪除
  5. 餅餅:係呀!我鍾意搭SQ架!CX就麻麻地 多數買package會買SQ 我本身都鍾意住Merchant court晌(Clarke Quay),同stamford同一個瑞士集團 有穿梳巴士來回呢兩間酒店 但係SQ package好少有呢兩間酒店,唯有自已訂機票同酒店 我鍾意住cityhall附近, Marina Mandarin住過都幾好 因為對正個海濱,夜晚有Live Band,晌房都聽得到歌聲 Pan Pacific都係果一帶,我有機會都試下架! 仲有呀!我有機會都想同你去東京,我想知有乜辦法搭JR唔會盪失路兼搭錯線 >.<"

    回覆刪除

  6. 喂! 係咁..不如你同我哋去東京先喇 我哋去8日啫嘛,同大少爺一起join埋我哋呀,我哋今次住未曾住過響池袋嘅Crown Plaza Metropolitan, 8/11 - 8/18

    回覆刪除

  7. 餅餅… 大少爺每半年可放一次大假 但佢將今年既餘下 vacation leave 用作我同佢913既人生大事上 最快都出年先有得放 vacation ,仲要鬥快request  

    回覆刪除

  8. 餅餅 你8日淨去東京or去埋其他地方,8月係唔係【大割引】? 我突然好想食築地魚市場出面既叉燒麵呀! 羨慕中~

    回覆刪除
  9. 係噃913大日子噃,差d唔記得咗添! 係吖7月尾開始【大割引】哇~咔咔咔咔      join us join us ??? ^^ 四老爺年年有幾次去日本公幹完全冇時間玩,15年前佢stationed東京成年,但過咗咁耐始終東京、北海道我仲熟過佢,free & easy佢要relax最怕煩成日搬來搬去,所以今次純粹cover東京周邊近嘅地方可以火車即日來回個隻,我哋會住足7晚同一間酒店。

    回覆刪除

  10. 餅餅......哦!你引我 我都係架!我住酒店要住足咁多日,好怕要搬來搬去既~ 不過…其實東京都有排行,尤其係我,除左浪費時間搭JR,仲要浪費時間睇JR地圖 係呀!913    

    回覆刪除

  11. 餅餅......哦!你引誘我 我都係架!我住酒店要住足咁多日,好怕要搬來搬去既~ 不過…其實東京都有排行,尤其係我,除左浪費時間搭JR,仲要浪費時間睇JR地圖 係呀!913

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾