2006年7月23日 星期日

我係…大少爺私人衣食住行家事管理雜費統計清潔聯絡小組社交娛樂駛錢健康關注行政專員


以前對家務、烹飪毫無認識甚至缺乏呢方面常識既我
初初接管成為:
【大少爺私人衣食住行家事管理雜費統計清潔聯絡小組社交娛樂駛錢健康關注行政專員】
呢個職位時錯漏百出、不知所謂
一向以購物為樂既我,以為買野係我專長,原來要買家庭用品、煮食用品先發覺並唔係咁容易
尤其係買海味、甚至煲湯材料都經常買到劣質貨品
後來...終於晌"黃雙如"既雜貨店買到合心水既貨品
黃雙如可稱為名媛、食家、飲食作家、烹飪專家,佢店舖"有食緣"賣既都係比較靚貨
我買過最好既有……
越南出品魚露…係有鮮味,並唔係街外普通泰國入口貨色,起碼無腥臭味而家已斷貨,我仍然等佢返貨,因為大少爺係潮洲人鍾意食煎蠔餅,配呢隻魚露一齊食係絕配!
日本出產既麻油 係出前一丁既麻油!好香0架!
清補涼…,涼補涼煲湯有時有酸味,因為有琉璜,佢賣既清補涼係標明無琉璜
仲有下圖既:蜜糖甜餅兒,係兩塊蛋餅夾著蜜糖,好好食既餅!佢係荷蘭入口,個名真係叫蜜糖甜餅兒
最後有蜜棗,好大粒煲湯真係好甜
晌呢間店舖買野係貴過其他舖頭少少,但絕對可以接受
尤其初初打理屋企既人來講係好選擇,因為唔怕被呃錢或者經驗不足買劣貨
最後...
唔該我表弟,佢晌附近工作,經常晌Lunch time幫我到呢間舖睇魚露有無貨返
Thank you!







沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾