2006年7月11日 星期二

Prawn Caesar


之前講過我係唔鍾意食菜
通常預備晚飯都會煮一碟菜,都只係覺得"循例"有碟菜同"循例"要食菜
真正鍾意既菜就係翡翠荳苗、同caesar  salad
不過...下圖既caesar salad係我晌某日資超級市場買既包裝沙律
蝦係我琴晚晚飯時碟白灼蝦剩低既
以前只會出外食飯先食得到,但自從我發覺日資超級市場有入口既caesar salad後
我就經常買定一、兩包,一包足夠代替一個正餐,仲會好飽
初初以為包裝貨式唔能夠同餐廳既相題並論,但試過之後已經無呢個想法
內裡既醬汁、croutons、romaine同芝士係同餐廳一樣有水準
所以而家出外食飯appetizer我唔會再叫caesar salad
原因係同樣既味道、質素超級市場$30一包、但餐廳既要$100或以上
我係至叻精明眼0黎0架!哼!


每塊菜葉都被芝士包圍既~




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾