2006年8月8日 星期二

瘋戀三文魚


好多時都係一個人食午餐,我會選擇大少爺唔鍾意食但我又好鍾意既食物
而呢碟係我最鍾意既煙三文魚沙律
自從大約六、七歲第一次食煙三文魚後我就瘋狂地愛上
我爸爸生前同我都好鍾意煙三文魚,爸爸以前既上司多數係洋人
所以口味與作風都很洋化,而我既口味同佢係好一致
一包煙三文魚就逗得我倆父女高興
相反媽咪雖然已經差不多遊歷全世界,但口味就中國化很多!甚至抗拒西餐
早兩年舅父從加拿大回流返香港送左一包好大包既煙三文魚比我
我收到後連續兩日既三餐都只食煙三文魚
而上年我收到既生日禮物當中,聰明既表弟送煙三文魚比我,令我好開心既生日禮物!
其實三文魚無論生食、煙燻、熟食都一樣鍾意,我確實係三文魚狂!



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾