2006年9月3日 星期日

一個蛋糕的誕生 ( 戚風蛋糕食譜、做法)


其實初初開blog原意係記錄低自已學蛋糕既記錄、心情、特別事

但慢慢變成飲食、烹飪blog

其實我唔鍾意寫食譜,因為自已未夠斤量,而且我只係自已搵食譜照跟著做

同一食譜唔同人做唔同效果,通常失敗就怪罪於食譜既主人

有時失敗原因可能係某步驟錯,而我並唔係睇住做,係唔會知錯晌邊

我唔想負上責任,亦好怕被人質疑:點解我唔得既?

但blog友想知,又禮貌地問到,我都會加落去

今次破天方影過程係因為我覺得chiffon cake好味,但又容易失敗所以公開做法同要點

與一直支持同鼓勵我既各方blog友分享,共勉之

chocolate chiffon cake recipe(如果唔喜歡朱古力味可以唔加可可粉)

材料

蛋黃            3個

細砂糖(a)   30g

牛奶            45cc

橄欖油        35cc

低粉          60g

可可粉      15g

泡打      1/2茶匙

朱古力粒隨意

蛋白霜

蛋白  4個

砂糖 (b)  60g

做法:

1)將牛奶座暖

2)將蛋黃同砂糖(a)拌勻,暖牛奶及橄欖油

3)粉類過篩加入蛋糊直至完全混合

4)將蛋白加入砂糖(b)打至企身,將朱古力粒加入蛋糊再用Fold-in方法完全混合蛋白,入模以180度焗50~55分鐘,取出後要倒扣放涼直至完全冷卻才可以脫模

大少奶提提你

入爐時間長短視符你個爐火力,可以用竹簽篤落個蛋糕如果無蛋糕液黐住就








Fold in


Before baking


例扣放涼




Done!!!



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾