2006年9月5日 星期二

好既開始


是日晚餐.....豉椒炒蟹、黃金蝦
其實我係第一次炒蝦、蟹,平時最多都係白灼蝦
蟹係未煮過,因為唔識處理
本來,今日去完街下晝5點幾打算去supermarket買生果,晚飯再出街食就算
但行到海鮮部突然想食蟹,就多口問職員可唔可以我揀兩隻蟹由佢幫我處理
佢話得,我就揀兩隻郁郁下再買多斤蝦
但買完先諗............點整呢?
結果返到屋企就搵現有料頭包括蔥、蒜、豆豉、辣椒、調味料炒
而蝦就用牛油鹹蛋黃炒,結果......出符意料之外既好味
兩碟都好惹味呀!係我學煮海鮮既好開始
大少奶提提你:
其實個蝦好易做,首先蝦走油,鹹蛋蒸熟去殼同唔要蛋白,將鹹蛋黃攤凍壓碎
將鑊烘熱下牛油、蒜頭、蔥粒炒勻,盡量炒鬆鹹蛋黃,再落蝦炒勻
加少許生抽,少少糖吊味,但因為鹹蛋黃本身鹹唔好落太多生抽,炒勻就OK喇!








沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾