2006年9月8日 星期五

勾起回憶的午餐


今日極盡忙碌,我得而家一個鐘既時間,就update 個blog啦
我今日要到時裝店取訂購既衫、趕返屋企等維修人員、又要出外晚飯
十點幾起身打算早d 出銅鑼灣食brunch,避開午飯人潮
可惜…傾盤大雨,等到細雨就即刻出門口,原本想食Delifrance
但見到super sandwich有位就食咗先!點咗 煙火雞芝士三文治 w/caesar salad,凍檸檬茶
大約1990年我係初初讀中學,金鐘 pacific place 開幕爸爸經常帶我去shopping。
當時…Pacific place有一間super sandwich
爸爸帶我到super sandwich食嘢我第一次覺得好新鮮、好新奇
因為當時既三文治係好大份量
餡料非常多選擇而且並唔係一般貨色,自此之後我就好鍾意到super sandwich食嘢
可惜…到而家super sandwich已經唔係以前模式,分店越來越少
而我已經長大、最愛既爸爸亦 pass away...................仍然令我傷心
聽日我將會第一次整栗子蛋糕,好緊張呀))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))




15 則留言:


  1.   唔好唔開心啦~

    回覆刪除

  2. 我鐘意食佢地既焗薯~但感覺都唔係以前細過媽咪帶我去食既感覺 唔好唔開心啦,食野在感覺,當日食既時候好開心,喱一樣野你係唔會忘記的。

    回覆刪除

  3. 最近发觉大部分地区同时都在下雨,吉隆坡,中国南部,香港,台湾...

    回覆刪除

  4. 我住的台灣高雄亦是在雨水中 ..好無奈.. 但與喜歡的人在一起..做什麼都好 .. 祝福妳唷

    回覆刪除
  5. 呢期成日落雨,攪到我個屋仔工程遲遲都郁唔到,真係唔開心呀 ~ 快o的好天喇 ~ 我中學時代間學校o係西半山,方圓十里都冇好味o既餐廳,成日要食"瓊天大酒樓"o既超搵笨飯盒 (即是叫豬扒飯變左豬"骨"飯、叫豉油雞翼飯變左豉油雞翼"尖"飯o個o的) 真係回憶o黎都一肚火,哈哈哈哈哈!

    回覆刪除

  6. 話時話,我對栗子蛋糕都好有興趣,整完話我知難度有幾多粒星呀下 ~

    回覆刪除
  7. 父親的愛一直陪伴著你, 陪你過每一天.  陪你長大, 陪你面對自己的人生! supersandwich 係我鍾愛o既選擇之一呀, 以前覺得好貴, 而家可能佢搭呢樣搭o個樣成個餐咁... 感覺上好似化算番dd...   我工作地方無乜選擇, 有時太過悶就會同同事發揮 '的神' 本色 ---- 飛一程的士去又一城那間, 裙拉褲甩咁整番個餐返去食食食...

    回覆刪除

  8. 我這裡最近也是經常下雨阿 這裡的 delifrance  有一個我一直都很愛的 seafood sanwich 很好味的 seafood 咬下去有新鮮的蝦  tuna 而且冰涼得來卻爽口 似乎每次去 delifrance  有吃東西 一定點這個 seafood sandwich

    回覆刪除
  9. ~ 豬妹 ~ ......我會開心番架!放心!放心! 綾 ...焗薯我都鍾意架 !不過唔係第一選擇 重阳 ....香港呢兩日上午都落一埸大雨 real ...多謝你!我都祝福你 笨 B 媽媽 ...好!聽日我報告栗子蛋糕既程況!豉油雞翼飯變左豉油雞翼"尖"飯?無過份?哈哈 菇菇姐 ...我會好好記著你既說話!又一城都好多選擇,咁咪會好趕囉?遇著午飯人潮就仲弊 影子 ...我覺得馬來西亞真係好多海鮮選擇,香港既delifrance並無seafood sanwich ,唔怪得之你話就算唔食肉都好多選擇啦!你那邊都落雨呀?落雨真係好麻煩呢

    回覆刪除

  10. 趕到得番十五分鍾食! 我同同事話直情係將d野倒入口度! 哈哈~ 咁趕都去係因為我地附近真係太悶..... 所以...一個月至兩個月就會發一次癲. 午飯人潮的確係強!! 我地係一落車就好似走難咁, 殺呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  九秒九又跳番上車! 昨日先去完 taste 掃貨咋!!!  又沙律又湯又烤餅!  而那邊燒味部價錢亦非常之吸引!

    回覆刪除

  11. 是阿 ~~ 所以  除了那些只有賣燒雞燒鸭燒豬的餐廳 基本上所有餐廳一定有東西任我點 不過 我都有跟朋友上燒鸭餐廳 因為還有滷味吃 有些是豆腐之類的 蛋類的 所以 沒有肉 我還是照常生活  照常熱愛美食 

    回覆刪除

  12. 蜆蜆... 勾起餅餅回憶添... 你令我諗起1991 - 1993出trip嚟香港就住響JW Marriott,有道側門打開左邊就係Super Sandwich,我有時skip酒店BF走去Super Sandwich食再返工,夜晚好多時都係食SS,留低唔少腳毛  唉! Those were the days, 高峯過後跌咗落谷底

    回覆刪除

  13. The first time leaving a message although have been browsing your blog for a while.  I just wanted to say that although your beloved dad passed away, you will reunite with him eventually if you have the faith and belief ! 

    回覆刪除

  14. 菇菇姐 ...咁個情境咪.............好好笑囉 影子 ...你真係好忍得 親愛的餅餅 .....我可能果時就已經見過你 ,因為我當年好鍾意去PP行,又鍾意SS Mrs Kwong ...多謝你呀!我會盡量想象將來可以與他再見  

    回覆刪除

  15. 嘻, 係呀. 其實當夜我一邊打呢個留言時都一邊忍唔住笑..為左食乜都做得出.. 呀, 呢兩日我又四出咁食食食...拜你所賜架真係. 睇得你個blog多, 我多左食甜野, 以前我唔太食cake架咋. 呢排食多左好多....

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾