2006年9月9日 星期六

Happy Birthday to 表弟


若干年前既9月9日當時個只有10個月大既我,從嗰日起多咗個玩伴
因為我表弟出世呀!
我一直好記得我表弟生日,因為細個有一次我問佢幾時生日,佢答:9月9號
跟著我話:咁咪即係重陽節?佢無咁好氣咁答:唔係呀!係新曆呀
到而家每年既農曆九月初九重陽節我都會夾硬祝佢生日快樂
佢就被我夾硬話佢有兩個生日,但佢都會默默承受
從佢出生開始,佢都好接受同知道佢有個癲喪表姐
To:表弟
在此我同大少爺祝你生日快樂、萬事如意、身體健康、福如東海、壽比南山、財源廣進、心想事成、東成西就、生意興隆、招財進寶、龍馬精神、聖誕快樂、如意吉祥、開工大吉、添福添壽、龍鳳呈祥、星光熠熠、年年歡樂、歡樂年年、百年好合、永結同心、添丁發財、發財立品、用後沖水、福有尤歸、善有善報、開張大吉、天長地久、前程錦繡、充撐場面、獎品豐富、七彩繽紛、感人肺腑、感同身受、感激涕零、歡天喜地、歡欣鼓舞、笑逐顏開、笑口常開、笑容可掬、樂不可支、眉開眼笑、眉飛色舞、喜出望外、喜不自勝、眉來眼去、情不自禁、以牙還牙、宮保雞丁、可口可樂、超級至尊、肉醬闊麵、重九登高!
Fr:表姐
以下呢個蛋糕唔係我整既,他日我學有所成一定整個更靚既比你!
 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾