2006年10月31日 星期二

興奮的計劃


原本出年三月打算去新加坡,但大少爺同我商量後決定先去日本
但同往時一樣只到東京,所以我就開始planning
最重要考慮酒店,去旅行酒店對我來講好重要,我絕對要求住得較好
酒店對我來講係玩累了要舒舒服服休息既地方、仲最緊要可上網、服務要好!
另外....我同大少爺每次去都會"迷失東京"(註:一對男女在東京地鐵內迷失方向)
被地鐵路線圖攪到頭暈,經常分唔清山手線、 東京地鐵、 都營地鐵!
所以用呢幾個月時間好好計劃行程
雖然話有幾個月,但來緊我生日、聖誕、新年都會好忙呢!
我本"東京旅遊書"已過時,如有好既旅遊書介紹請告之
希望工程第一日開始,只整簡單食物,第一日就整"班蘭砵仔糕"
味道好好味,不過較實,跟足份量但唔知邊度出錯呢!
我最鍾鍾意既班蘭味,good~



+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
同場加映
自從屋企多部電腦後,夜晚我會晌書房上網,大少爺就晌客廳上網,各佔山頭
但琴日被我發現大少爺上我blog 偷偷copy我張自畫像做wallpaper
我就偷偷影番佢部Laptop



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾