2006年10月7日 星期六

眨下眼又一day


今朝約咗我朋友行銅鑼灣及食Lunch
去希慎道既餐廳食,之後買咗對boot,估唔到踏入秋天我已經買咗兩對長boot喇
之後我就去會合親愛既大少爺二人食晚飯
今日週圍都好full,原本訂尖沙咀食法國菜但裝修
跟住訂食神韜韜九龍灣新開分店大榮華,但來緊一星期既晚飯已滿
諗起有朋友介紹一間上海菜,打電話去訂位,只有6點有位
估唔到食物水準都OK!只鍾意食西餐既我都覺得好味
其中一個"炸饅頭回鍋肉",係一個炸饅頭裡面釀回鍋肉!大少爺好鍾意,我同佢由內至外都食晒無剩
攪到食唔到我最愛既豆沙鍋餅
之後同大少爺行街,買多部手提電腦,以後我唔駛一定晌書房先可以上網
甚至去旅行都好方便,更加唔駛同大少爺爭電腦喇!仲可以晌屋企同大少爺msn
↓無限refill iced tea


↓我既
Fish & chips


↓朋友既
漢堡包


↓晚飯既上海菜餐廳


↓多汁好味
小籠包


↓好似我既作品
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!DcxzHG2bBhZrEAWNm6wiWrwYTP8-/article?mid=3319

↓其實係
炸饅頭回鍋肉,超好味呀!大少爺激讚



奶油娃娃菜煮腐衣,幾好味


↓麻麻地既
三鮮炒拉麵




↓我既新朋友

14 則留言:


  1. 最欣賞炸饅頭回鍋肉....賣好吸引, 仲加埋超好味, 有機會真要試吓. 大少奶你會試煮呢個菜嗎?

    回覆刪除

  2. 大少奶你的wallpaper蠻特別,是Starbucks來的嗎?是你自己做的還是電腦跟來的?

    回覆刪除

  3. 大少奶: 我都剛剛買o左部新notebook,以後唔使同老公爭上網啦  

    回覆刪除

  4. 從報章上看到介紹你的網誌,果然非常吸引,以後我亦會多多到訪!

    回覆刪除

  5. 嘩!呢個炸魚薯條好吸引呀!間餐廳叫咩名呀.

    回覆刪除

  6. 我都想去食呀!請問間鋪頭係邊度嚟架?謝謝!

    回覆刪除
  7. honey,o個個麵包個樣好有趣喎 ~ 不過呢個係炸饅頭,要超大鑊油先炸到喎  ... o係屋企好難攪添!--> 不過大少爺好似好欣賞咁喎,你會唔會因此而試整一下呀 我屋企都有兩部腦,不過一來屋企唔係用緊 wireless broadband,二來部 laptop 都未裝 wireless card (之前入 camp 都講過個慘痛經歷 --- 冇 internet 用,簡直想殺死我 ~) 等我第時搬左屋後裝番個 wireless rounter,同笨 B 爸爸玩 msn 先 ~ 我鍾意架!哈哈哈哈哈

    回覆刪除

  8. See ...炸饅頭回鍋肉真係好好食,但我諗我整唔到,因為回鍋肉好難整呢 盈盈 ...我晌maggie market download既 JK ...係呀!每人一部方便好多 聖安娜 ...歡迎你同多謝你到訪,得閒多d來啦 貓B姨婆 ...間餐廳叫 Inn Side Out晌銅鑼灣新寧街 芳子小姐 ...間餐廳叫 Inn Side Out晌銅鑼灣新寧街 笨 B 媽媽 ... 打令 ,個饅頭回鍋肉大少爺激讚呀!我諗我唔會整,因為琴日食果間餐廳都唔錯,大少爺實會再去既,就由得佢掛住個饅頭吧! 喂喂!其實每人一腦幾好,我都想同大少爺msn但佢話講快過寫啦!但又享受send e-mail個種要等既威覺  

    回覆刪除

  9. 大少奶, Inn Side Out果度個環境好好!我鐘意夜晚同朋友去果度飲野傾計! 又反而未去過果度食野喎! 個上海菜炸熳頭回鍋肉,真係幾吸引喎! ^_^

    回覆刪除
  10. Christina 小魚仔2006年10月9日 中午12:24


    大少奶......你可否給我....上海菜館地址我呀 ! 我都想去試下

    回覆刪除
  11. 幽靈公主 ...inn side out日頭比較靜而且幾舒服 小魚仔 ...間上海菜館叫"家傳滬曉",晌APM

    回覆刪除

  12. 炸饅頭回鍋肉 ,超好味呀 係唔係好正  

    回覆刪除

  13. 大少奶 ~~ 個 fish n chips 極靓   我極喜歡   可以站起來的 fish n chips 我以為是龍蝦添 炸饅頭回鍋肉 都非常的靓    三鮮炒面我好喜歡吃的阿 看起來火喉很夠 所以炒得很美 ice tea 還可以 refill

    回覆刪除

  14. 小熊子 ...個饅頭回鍋肉勁好味 影子 ...個fish n chips 其實賣相靚但偏鹹,所以杯ice tea 可以 refill係最好不過,我飲左兩杯呢,炸饅頭回鍋肉又 好味呢

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾