2006年11月21日 星期二

南瓜怪又再南瓜


今日又要飲宴,噢!
懶洋洋既我預早知自已懶洋洋,所以買定罐頭南瓜湯做懶洋洋午餐
唔記得買麵包做多士就焗薯條,自從發現焗薯條可代替炸之後我就會擺定包晌屋企
話時話我發現原來南瓜會上癮,除咗可樂外,我居然有南瓜癮會朝思慕想南瓜湯
難怪"打令笨B媽媽"叫我"南瓜怪"
但我又唔會用南瓜做菜式、甜品之類
無論中式或西式獨愛南瓜湯
雖然…今次用罐頭南瓜湯,真係咪睇少佢,佢充滿南瓜味
仲不加味精、不含防腐劑、不含人造色素、不含人造味料
仲有59%南瓜製造而成,我無加奶煮只用清水煮一樣 creamy




焗薯條只需要將薯條鋪平在不黏布上入焗爐就可以,如用錫紙就要反下佢怕黐底


勁推介既南瓜湯


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾