2006年12月11日 星期一

是她也是你和我


聽日蘋果日報副刊有我寫既  聖誕火雞杯  既食譜

而星期三同樣係蘋果日報副刊有我寫 香草忌廉三文魚磨菇酥 既食譜

想知做法聽日睇報紙就有食譜喇,有我隻手既大特寫添

我和她 、個笨B媽媽

約咗好耐先有機會見面,多謝佢預早請我食生日飯及本書

我同佢同年紀,但覺得佢好事業型感覺佢好叻 希望佢既presentation 成功啦!

而我就婦孺一個,實幹型既佢加上無聊型既我有好多說題講唔完咁

我同佢都係經常喪笑,今日第一個笑位係....佢同我講:你個咀真係圓形架!哇哈哈

佢真人唔肥架!所以我就谷肥佢整曲奇餅比佢食!

晌大會堂既Maxim's restaurant,估唔到好好味,個羊好嫩呀!讚

個酒汁又好味,羊味剛好又唔太羶,今日仲有得坐隱蔽既卡位添!

好開心既午餐!


















_____________________________________________________________

食完lunch去citysuper,忍唔住買兩支酒,仲送水晶杯

BELLINI既蜜桃酒好好飲,倒出來既顏色係粉紅色感覺好浪漫,未飲先醉啦

$208兩支送水晶杯,雖然好重但好開心!

我唔愛飲酒但就十分鍾意BELLINI,味道好香蜜桃味,仲內藏果肉添呀

為咗支酒我決定不理大少爺反對生日晚餐自已晌屋企整,菜式都諗好!

出外食當然食得好但始終唔夠滿足感!

何況支BELLINI反而令我想晌屋企 candlenight dinner





沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾