2006年12月18日 星期一

隱蔽夫妻打邊爐


琴日要同大少爺做隱蔽夫妻,誓要不踏出家門
前晚已經買定火鍋材料,由於買既時候都夜晚所以新鮮海產欠奉連豆腐都要買盒裝
但依然失去預算,今日既午餐就食番火鍋料、聽日都係 sigh.............
我每次打邊爐都食足幾餐

噢!最愛的辣椒芫茜豉油

蔬菜類 + 芫茜皮蛋湯底
 
 
肉類,今次晌吉之島買既牛肉好好食,仲好平$29.9一pack
仲有豬頸肉,因為我唔食....所以大少爺一個人食晒碟豬頸肉
有碟螺片,好似食紙皮咁,仲有唔少得既牛丸、八爪魚丸同水餃

 

 
 



11 則留言:


  1. honey 嘩,見到你碗芫茜辣椒豉油,口水都滴埋出來呀 ~ 下次買得太多野食時唔駛愁,畀個電話我,即刻同笨 B 爸爸來拯救你地!

    回覆刪除

  2. 大少奶:
    昨天晚上我同老公都係o係屋企打邊爐
    不過之前無做隱蔽夫妻,我o地下晏去o左行山

    回覆刪除

  3. 大少奶  ~~ 兩個人隱密在家打邊爐 享受得你阿 我平安夜打算在家打邊爐 都驚要食足幾餐 我這裡沒有好似你上次打邊爐那樣可以買成 pack 火鍋料的 所以都幾煩嚇 個湯底淨係蔬菜類 + 芫茜皮蛋   無其他調味嗎 我都還在想 要弄什麼湯底 不過多數都會整麻辣湯底

    回覆刪除

  4. 好開心呀, 一天氣凍便家家都打邊爐, 我昨晚都在家兩口子火鍋, 不過沒有你地這麼好胃口, 多菜少肉, 那些食物還未食完, 今晚要繼續食!

    回覆刪除

  5. 2個人打邊爐好易失控, 成日都會預多左

    回覆刪除

  6. 嘻嘻~~~今晚我又打邊爐啊! 大家各自享受啦~~~

    回覆刪除

  7. 我同我honey都好 love 打邊爐架....上次我地用金寶蕃茄湯底都好好味, 你都可以試下喎.....

    回覆刪除

  8. 大少奶, 你唔好再整咁多正野喇wor ... 一陣搞到苯b媽媽有得睇冇得食就唔好啦

    回覆刪除

  9. 大少奶... 我post咗我個 啦!! 你快啲過嚟睇!!!

    回覆刪除
  10. 開心打邊爐 記緊打完後2大部分 : http://hk.myblog.yahoo.com/jw!JLx1m0uTHh5XtcDEFBPD3nib/article?mid=3256&prev=3325&next=3228

    回覆刪除

  11. 真是有水餃打邊爐! 我都可以同肥仔黎幫手食架!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾