2006年12月29日 星期五

失去聯絡的午餐


呢個午餐係晌上斷電纜後上唔到blog嗰日整既~
終於學做laksa
不過…唔夠正宗,我只用米線,並無用摻摻做法
又無落蝦米做湯底,又無買蝦、又將獅鉗轉為蜆
等我再做多次正宗既先公開做法啦!

↓當晚用相同材料整既星洲炒米線!
同星洲無關,但令我掛念星洲另一樣食物...炒粿條

今年三月晌新加坡esplanade隔離food court食過都好好食
我係唔鍾意去food court食野既人
但係新加坡既Lau pa sat同 esplanade隔離個food court我就好鍾意
前者係串燒沙爹好味、我非常掛念呢
esplanade隔離個food court係環境令我鍾意
除左laksa外…有一檔賣炒粿條更加係非常好味!個主廚仲去過美國表演炒粿條
近海邊比其他既food court開揚涼快,遇著esplanade舉辦戶外音樂節仲可以聽住歌食
反而maxwell ,smith street呢類型受不了
不過…尤於將日本同新加坡旅程調轉,要到9月先可以再去新加坡喇
↓呢個food court無乜旅遊書介紹,有興趣去開 esplandade就試下啦









14 則留言:


  1. wa...好正呀~~~~~~~~~~~

    回覆刪除

  2. 我都係剛剛上到bldg,

    我想你整的0野都會好正,

    因為我睇唔到你post出0黎張相啊~~

    回覆刪除

  3. 大少奶 ~~ 雖然我同你一樣好喜歡 laksa 不過我從來未曾自己煮過 因為這裡的 laksa周圍都可以食道好好味o既 laksa其實係馬來西亞正宗的食物 新加坡當年脫離了馬來西亞自己獨立 不過飲食方面其實還保留了原本的習慣  所以新加坡都好多 laksa 我無想過自己煮 laksa 是因為我知道我一定煮不到外面吃那麼好食阿 星洲米粉我都無自己炒  都係一樣o既理由 因為外面食o既火喉好靓 我知道自己炒唔出這種火喉 其實你自己煮o既laksa 都好靓阿 我想一定都好好味道 我記得早期你都要炒過星洲米粉 那時候我還問你 點解你o既米粉同我食o既唔一樣顏色 我又發現跟你的一個共同點拉 我都唔鍾意去 food court 食o野 不過  有幾家 food court 由於環境比較好 我就會去拉 一般上 我都 prefer 去餐廳食

    回覆刪除

  4. 王 穎 十 一 月中 出 版[小model私手記]啦!!
    nice to meet u!

    回覆刪除

  5. 小公主
    我自已都睇唔番相呀!load得好好好好好好慢!

    回覆刪除
  6. 影子: 係呀!我好鍾意laksa,炒粿條都好鍾意架! 我覺得自已煮既laksa始終無晌當地咁好食,我相信一定有祕方既。 我都聽過有人話laksa馬來西亞既會更好味!炒粿條都係啊! 係呀!因為香港既食物都經過特別處理 你知嗎?香港有一個炒米粉叫"廈門炒米",用茄汁炒既 我相信都係香港自家特別處理

    回覆刪除

  7. 大少奶 ~~ 之前在我的 blog 都有香港朋友跟我講起廈門炒米 但是我從來都沒有看過 又唔知係咩味道 真係好好奇阿 我都去過新加坡食 laksa  真係覺得味道欠好多 始終覺得馬來西亞吃的惹味好多 我知道馬來人煮o既laksa惹味係因為有放 asam ( 我唔知中文叫什麼 ) 因為我媽媽o既媽媽以前有整laksa 賣 所以我小時候都看過媽媽煮 laksa 當他落 asam 入鍋的時候 我就聞到 laksa 正宗的香味 所以我知道 asam 係煮laksa o既重點阿 炒粿條都係真要來這裡試阿 你一定好鍾意

    回覆刪除

  8. 影子 有時大少爺忽然想食茶餐廳,我都會要廈門炒米 我下次外賣買廈門炒米時,影低比你睇 用茄汁炒既米粉出奇地好食啊! 如果我到新加坡既時候有機會到吉隆坡一敞,你肯做我導遊嗎? 炒粿條係大少爺鍾意既食物,佢可以每日都食,五日裡面食4次啊  

    回覆刪除
  9. 終於上到blog啦!! Just to say  & an early HAPPY NEW YEAR!! laksa好味... 不過有一次食完個肚肚就gee lee gu lu要馬上

    回覆刪除

  10. 好有冬陰公feel,正

    回覆刪除

  11. Hello 大少奶, 終於上到blog, 好開心呀!   Happy New Year! 

    回覆刪除
  12. 大少奶, 之前睇電視知道台灣地震果陣, 都唔覺得咩嘢. 但係到上唔到網之後, 先玨至發覺原來好大件事, 因為連海底電纜都可以震爛, 咁地面... 希望大家都平安~~ 講番d開心嘢, 你終於都肯整laksa喇, 真係好喇, 但係有冇"獅蛤"?? 快d post個食譜啦~~ 真係好心急!! 個賣相都好靚, 好似響新加坡食果d一樣!! 除咗laksa之外, 我都好鐘意食粿條, 不過只係識去牛車水同newton度食, 仲有炒蘿蔔糕呀, 加d黑醬油, 好味!  

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾