2006年12月8日 星期五

Join us Party 第二擊


呢款係為某報章做既第二款聖誕食物 "香草忌廉三文魚磨菇酥"
而食譜都等報章刊登才補回
好好味架!
其實呢次自已交食譜、交相好有滿足感,因為所有都係我自由發揮
我係聽到題目再構思,而且個造型自已一手設計
當然要我有興趣既食物、同題目才做到啦
最煩惱反而係影相,因為要影兩張整緊過程既相
無理由著到去街咁款整嘢食、但又要唔好咁求其,咁著乜好呢?



14 則留言:


  1. yummy , 睇到就想一口吞晒佢

    回覆刪除

  2.  好犀利呀你!!!!!

    回覆刪除

  3. 大少奶, 幾時公佈係邊份報章同刊登日期呀?? 好心急呀!

    回覆刪除

  4. 12月12日, yblog停用15小時 http://hk.promo.yahoo.com/blog/notice/

    回覆刪除

  5. honey Yahoo Blog 尋晚傻傻地,攪到我睇到一眼之後,就再開唔番你個 blog,留唔到言,好失落 你諗掂用狂野爆炸頭定賢良紮髻頭出鏡未呀 幾時出街話我知,等我又略盡綿力幫你 scan 喇

    回覆刪除

  6. 嘩..大少奶, 你好勁呀

    回覆刪除

  7. 用了什麽香草??

    回覆刪除

  8. 三文魚... my飛佛!

    回覆刪除

  9. 大少奶, 我真係好鍾意睇你的菜色呀, 好好味! 我想知道係邊份報紙同邊日出版, 我可以去買麻!! 老實說, 我建議大少奶你出本食譜, 等更多人知道煮野食既樂趣. 我一定去買架!!

    回覆刪除
  10. 萬歲!簡直係我地女人既"表表者".

    回覆刪除

  11. 加油! 加油! (小樹熊)

    回覆刪除
  12. 露絲公關手記2006年12月9日 下午6:01


    一條靚圍裙已經可以將你嘅『美』『德』表露無遺啦!

    回覆刪除

  13. 大少奶 ~~ 磨菇酥這個名稱我好有興趣阿 我好想你切開個半 等我看看裡面的廬山真面目 我真的好好奇裡面是點樣的阿

    回覆刪除
  14. Christina 小魚仔2006年12月10日 晚上9:15


    好鬼死犀利你.........樣樣都点呀 !

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾