2006年12月7日 星期四

原本 VS 結果


原本...平時無乜帶相機出街今日打算帶埋相機影聖誕燈飾
結果...因為掛住買嘢,攰到Pacific place都去唔到要返屋企
原本...今日打算買聖誕禮物
結果...就自已睇衫、褲、鞋、玩具
原本...打算只買一支chanel 207指甲油、同平底易潔鑊
結果...除咗呢兩樣就買多1條裙、同1件衫
原本...行到攰想去delifrance坐底飲杯嘢
結果...去Haagen-dazs食邪惡下午茶
原本...行街消耗卡路里
結果...一個邪惡下午茶乜都返晒來!返來囉!返來囉
原本...要買聖誕咭
結果...只買咗本記事簿比大少爺,唔記得睇埋聖誕咭
_______________________________________________________________
今日大少爺下午上course,我就一早拉佢起身要佢陪我去食Mos burger
到APM時11點,mos既人龍未出現,如果要排隊的話我寧願唔食
但由買至到拎個麭都要等成10分鐘
買完5分鐘後就開始見到人龍
結果.............失望!每次晌東京過門而不入,再去東京一定要試一次
個麭整體幾好,牛肉唔似麥當奴咁乾,當然又唔會好 juicy
有一片厚蕃茄係我覺得最好,個麵麭都OK

個薯條好..........難食,唔熱、唔脆、乾爭爭喎!

加$1有大汽水,純粹唔蝕底

之後同大少爺分道揚鑣,我過番銅鑼灣,去Time square先
棵樹同聖誕老人都唔靚,但比APM好,APM聖誕擺設簡直核突

好鍾意呢d吊樹,上次行已經好想影底

邪惡下午茶開始喇!

噢!邪惡下午茶 の Waffles & ice cream

今次個waffle好脆又香



Raseberry  sorbet 、夏威夷果仁





沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾