2007年1月23日 星期二

估不到的美味.......東薈軒


尤於下星期唔多得閒,大少爺趁琴晚得閒就相約朋友食飯
呢位朋友搬到東涌既xx灣畔,所以我同大少爺就入東涌八掛人哋間屋
晚飯就選擇"東薈軒"
估唔到幾好食喎!起碼唔多鍾意食中菜既我都覺得好味
食過乜?睇下咪知囉!
↓朋友的啤酒,我好鍾意影飲品


↓初初以為唔好味既燒味拼盤,原來都OK
魚香茄子炒海參
初初聞到好香以為馬拉盞,原來係鹹魚,連海參都入味
茄子就較油,個廚師梗係無睇我blog,我講過其實茄子唔需要好多油都會易稔架!

沙鍋雲吞雞湯翅
個湯好清甜呀!雲吞細細粒但都有蝦

雖然唔係大翅,都OK啦

一班兩味
1)果皮蒸班頭腩
我唔多食魚都覺得好食
2)西蘭花炒班球

葡汁炒蟹
佢落太多 Basil,搶晒味
成也Basil、敗也Basil (好文采)

燒BB鴿
 點解有格仔?我係好怕個"頭"→
按此觀看
但同朋友食飯又唔好意思叫人拎走,又要快速影相免得阻礙朋友用餐
所以影完返來要加工,令自已睇佢唔到、睇佢唔到

糯米飯
好好味呀!佢裡面有章魚粒,而且唔係一般糯米飯好鹹
有少少鮮味架

楊枝甘露
我係一定要食甜品,但又唔鍾意食附送既紅/綠豆沙
楊枝甘露係我不二之選


總括來講都好好味!埋單只係$7xx
4個人食到好飽呢!


26 則留言:


  1. $7XX  好抵啊.  啲乳鴿打咗格, 我以為有殘暴鏡頭添! 

    回覆刪除

  2. 好豐富的晚餐,$7xx都好值wo!

    回覆刪除

  3. 睇完你個按此收看...好精彩~~ 盡顯大少奶本色!! 我唸笨b媽媽就算唔使做, 都做唔到你既神彩!! 東涌對我來講...都係好遠! 下次去之前, 不如你send個blog比個廚師睇下先囉~

    回覆刪除
  4. Orr.........原來好遠嘅地方係東涌.....今朝諗到 呀....... 你八人哋間屋八成點呀?八來聽吓呀 $7xx for 4位都ok bor.....東薈軒係唔係响酒店入面個中菜廳  另外, 嗰"沙鍋雲吞雞湯翅"好似好油咁嘅, 係唔係呀?!

    回覆刪除

  5. 沙鍋雲吞雞湯翅....成碗面都係油! 睇黎成晚最正都係果皮蒸班頭腩

    回覆刪除

  6. minicorgie 哈哈!我實在不能容忍個頭晌我blog出現 Cindy 係呀!味道都唔錯 vanlily 哈哈!我都打算下次叫個廚師出來教佢呀 See 其他全部都OK好食 通常用雞煲出來都會油 所以食既時候要畢起表面 但影相就無理由畢完先影,會凍晒啊 GG 東薈軒晌東薈城 通常用雞煲出來都會油 所以食既時候要畢起表面 但影相就無理由畢完先影,會凍晒啊

    回覆刪除

  7. 大少奶 ~~ 這一餐好正阿 我未食午餐的阿 茄子看起來還不錯呢 好多蔥o既魚魚 廚師係唔係炒大少奶的食譜阿 炒蟹顏色好靓    你知我好注重食物o既外表拉 正  正  正 o既一餐拉 點算好 肚餓拉

    回覆刪除

  8. 影子 我剛剛晌你留言版留言比你 返轉頭就見到你留言啊!我地同一時間想念對方呢 個茄子好香,初初以為馬來盞,後來先知唔係 個魚當然唔係抄我食譜啦!我都唔識整魚既 個蟹顏色好靚,但被香草搶去味道啊

    回覆刪除

  9. 請問大少奶有無楊枝甘露0既食譜?

    回覆刪除
  10. 大少奶...我都好怕動物ga..任何識 "玉" o既動物我都勁驚!!!

    回覆刪除

  11. 七百幾蚊食咁多野, 幾抵喎! wakaka.....你真搞笑, 連乳鴿都要打格仔!!

    回覆刪除

  12. 果然無呃我,真係去一個好遠既地方食飯~ 超鍾意你為乳鴿打格仔~

    回覆刪除

  13. 大少奶, 找你!

    回覆刪除

  14. 大少奶, 找你呀!有事問問!留了私人回應! 看看這便知道 HEHE http://hk.myblog.yahoo.com/cindy-marco

    回覆刪除

  15. 我好鍾意食魚.... 果皮蒸班頭腩好好味呀~~~ 但英國無乜魚食.....

    回覆刪除

  16. 你地四個人食到咁多野既? 唔怪得好飽啦 ...

    回覆刪除

  17. 天蠍G又來了 ~~ 嘩 !果然係好遠呀下 ~ 我好怕同朋友食飯影野食相..好怕要人等, 一陣又問我係唔係放上blog(以前係放上forum同網友傾) 不過而家識左blog友...玩blog多左lu~

    回覆刪除

  18. 大少奶, 好好味咁呀, 自從上星期開學之後, 就小咗食好嘢嘅機會喇~~

    回覆刪除

  19. 唔飽就奇啦!!!四個人都食咁多野!!!不過我同friend都係咁架!!!hehehe~~~

    回覆刪除

  20. 4個人食8樣野,再加個甜品@@~~~

    回覆刪除

  21. d嘢真係唔錯喎

    回覆刪除

  22. 呢餐的份量足夠6人食. 你地4人幫當然食到好飽!

    回覆刪除

  23. 打了格仔令到成餐飯大打折扣喎!

    回覆刪除

  24. 東薈斬飲茶都ok架... 東薈城第二翼都有其他酒樓可以試試

    回覆刪除

  25. 嘩, 初初以為一大班人食飯, 四個人食真係好飽呢! 打格仔 ~~~ 原來你有咁特別嘅....!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾