2007年1月6日 星期六

爆炸後的晚餐 (加牛扒做法)


早幾日病既時候好想食牛扒

今日電完髮好攰,為免再冷親就返屋企

返屋企前就買嘢煮晚餐,當然要買牛扒啦

平時我實會整埋頭盤但今次無

唔飲得酒只買一支細紅酒用作煎牛扒,甜品晌 italian tomato買既

而湯就用罐頭湯加香草,不得不提我最鍾意食既合桃麥麭

簡簡單單就煮咗一餐晚飯喇!

To:大少爺

你應承咗今日我肯返屋企休息,下星期六你陪我吃喝玩樂架!你要記得呀!

我已經訂咗位架喇!

↓餐湯:香草忌廉湯、合桃麥麭




↓紅酒煎肉眼扒,剛剛好7成熟仲好juicy添!





↓朱古力栗子蛋糕


揀牛扒一定要揀中間有些少肥紋,否則煎出來唔夠嫩

牛扒煎之前由雪櫃取出,放室溫(可免裡面凍)

煎前兩面加少許鹽同黑糊椒

開鑊用猛火落olive oil或牛油,放牛扒煎香兩面較細火

用猛火煎兩面係煎係可以即時煎封表面,免肉汁流失保持肉質嫩滑

煎到覺得表面呈少少金黃

最後再較回大火快手落少少紅酒(較回大火要即落紅酒,因為個鑊未升溫唔會搶火,紅酒亦唔好落太多免搶火)

當紅酒乾身時可上碟,此做法7成熟

牛扒質素好既話呢個做法唔需要額外加汁,可以食到肉味

如果本身唔飲酒可以買細支紅酒,以下呢支約手掌咁大支




1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾