2007年2月4日 星期日

自製蛋散 (附食譜)


Vanlily  得了蛋糕比賽冠軍,你恭喜佢未?
未就click-->按此觀看  睇下出色既蛋糕作品啦
_______________________________________________________________
大少爺家人6號晚返去屬於他們既地方先得閒
我打算7號大少爺放假陪我就可以搜購年糕及蘿蔔糕既材料
但只要有空檔我都努力鑽研新年食物
第一樣又係唯一一樣我會炸既就係【蛋散】,我唔會炸角仔之類
第一次整得唔靚,扭得唔靚會散架!好彩唔算太差
以下係順序做既
第二個目標:蘿蔔糕
第三個目標:椰汁年糕
第四個目標:南乳齋煲

 


食譜改自:為食貓
材料
麵粉 200 克

生粉      25克
發粉       2 茶匙
油           3湯匙 (原食譜用豬油或固體菜油)
蛋           1 隻
清水       30  至 40 毫升 
鹽           1/2 茶匙 

製作過程
1.將麵粉、生粉、發粉篩入大碗中,加入蛋、水、豬油/固體菜油 ,搓成粉糰。

2.在工作桌上灑上乾麵粉,用棍壓薄, 用小刀切成1吋乘2吋長方形,在方格中間切一刀。將一邊粉格穿過另一邊,成蝴蝶狀。

3.用中火炸至金黃色,用廚房紙吸去多餘油份待冷即成。 
Tips:
非常易做,只需將材料混合就可以
我自已改為普通油,而且發現如果你做既時候覺得太乾身可再額外加少少油
個麵糰油潤為之理想,做好後亦會比較酥脆
做兩轉,第一轉(即上圖)無額外加油亦比較厚
第二轉就額外加半湯匙油麵糰較油潤,亦碌得較薄做出來比較好食、更加酥脆
 

27 則留言:


  1. 大少奶, 幾日冇探你啦! 哈哈!等到你新年食品第一擊啦!嘩!紐得好靚呀! 等住睇你下一件傑作呀! ^_^

    回覆刪除

  2. woo~~~好靚呀~~~~大少奶...我突然好想食蛋散呀~~ 大少奶我有個問題想問呀~~~有 d 咩 cake容易整呀~~因為我都想整呀~~

    回覆刪除

  3. 真係好靚呀, 我都未整過,今年試試都好. 而蘿蔔糕同芋頭糕呢兩日都整左喇 因為怕成年無整會生手,好彩.....哈哈...都食得落口

    回覆刪除

  4. 大少奶, 阿冬菇拿第一真是好醒呀! 你個蛋散好正我食一件之後去街街!  

    回覆刪除

  5. 個旦散好靚喎 , 可否提供食譜呢 , 易唔易整呢 ?? 唔該 !!!  

    回覆刪除

  6. d蛋散好有質感喎~

    回覆刪除

  7. d蛋散好似好好味咁喎 等待你的蘿蔔糕

    回覆刪除

  8. 嘩...又有新作, 點解你咁叻乜都識整嘅

    回覆刪除

  9. 大少奶 ~~ 我這幾日都仲係好忙阿  不過都要o黎你度吸取精神糧食 好不幸  我部腦中o左毒 近來經常斷線 好有問題阿 我成日都浮過o黎看你的近況  但無留言因為一直斷線 (希望這次成功) 前幾日我細佬先由港澳旅行回來  都帶了蛋散給我 我昨日先剛剛食完包蛋散 今日又見你o既蛋散 好靓 好有水準阿 我好好奇你o既製作過程呢   點可以整得o甘靓阿

    回覆刪除

  10. 大少奶 ~~ 你個timetable 咁忙,仲有無時間同我hea呀?

    回覆刪除
  11. 豆豆樂 vs 珍妮c2007年2月4日 晚上11:12


    真係扭得好靚呀,好想試下食添!

    回覆刪除

  12. 陳氏宗親個個精英!勁!

    回覆刪除

  13. 大少奶, 新年我最鐘意食就係 1) 蘿蔔糕, 2)蛋散. 不過我估唔到原來蛋散都可以自己整!!! 我真係要向你多多學習喇~

    回覆刪除

  14. D蛋散個樣好得呀!!

    回覆刪除
  15. 好正喎d蛋散   ..........如果公司件蛋散她似大少奶整嘅咁正就好lu e......炸前個蛋散嗰樣又幾似pasta喎 大少奶: 你今年個利是封對mickey & minnie拖住手 好sweet sweet呀

    回覆刪除

  16. oh yeah!!! 蛋散好味... 夠鬆化嗎???

    回覆刪除

  17. 幽靈公主 下件作品好快會到 蘇菲 你可以做muffins比較易做、最易係香蕉muffins 你可以睇番網誌分類(是日精選baking) 有好多muffins食譜呢 莎莎 我今年第一次整糕希望成功 珍妮仔 你食一件咁少?請你食多件 Saiwanshellshell 已寫低食譜來報答你比蘿蔔糕既tips我 GG 呢底比較厚身呢 細細粒 好快到!放心 See 我都係膽粗粗去學呢 流浪影子 其實蛋散好易做呢 你電腦有問題咁慘?噢!呢幾日我都忙 來緊就萬勿錯過喇!哈哈 豆豆樂 好脆呢!大少爺食唔停啊 Cindy 係呀!我呢輪都好忙,好多野做 初四後你得唔得閒呢?我怕過年前我都忙 因為我老爺聽日先走,走後我先開始著手攪過年既事 咪咪吉 已有食譜,你唔准懶快快試 碧碧 多謝! GG 係呀!炸之前好似蝴蝶粉 通常公司既蛋散係令人極到厭惡架 YanYan4小咪 夠呀!好脆都幾好食

    回覆刪除

  18. 大少奶, 唔緊要,過左年先啦!我初二至初七應該去碧桂園,我和你之約可以係29/2 - 1/3 呀!因為我2/3要覆診!唔好apm啦,我成日去,好鬼悶,出香港啦!  有無好掀議?

    回覆刪除

  19. 大少奶 ,

    好呀,出省城!

    回覆刪除

  20. 蛋散!! 最衰我屋企唔會開鑊炸野 如果唔係, 我一定會炸d蛋散比我班蛋散朋友食!!

    回覆刪除

  21. 大少奶, 快d拿到食譜整個蘿蔔糕啦, 我都想整呀!

    回覆刪除
  22. 大少奶, 好, 等今個星期三放假 我就"的"起心肝學整先~~~

    回覆刪除

  23. 相信一定好好食!    起碼自家製用嘅油都靚D啦!   最近在酒樓食過一次勁多油益味!!!  

    回覆刪除

  24. Vanlily 睇左了 ~ 真係實至名歸 估唔到會整 ~

    回覆刪除
  25. 大少奶, 我今日整咗喇, 不過點解碌粉團果陣會"甩皮"? 仲有好似好難碌得薄咁呀~~

    回覆刪除
  26. Christina 小魚仔2007年2月12日 晚上10:51


    我上年都有整蛋散 ~~ 南乳味 ( 但失敗左 ) ~~ 如果今年有時間想試下這個食譜。

    回覆刪除

  27. 你認為呢個入爐焗...得唔得啊喇?!
    [版主回覆01/05/2008 10:40:00]我認得你兩邊掃屬油,整理薄d會得!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾