2007年2月11日 星期日

夫妻同心、蘿蔔斷根


【夫妻同心、蘿蔔斷根】
係因為大少爺知我姐手姐腳主動幫我刨蘿蔔,大少爺真係好好架!

唔該晒!

我希望能夠每個新年你都願意幫我刨蘿蔔

味道好好,好有滿足感呀!面頭灑上蔥、芫西、芝麻

大家都應該知我鍾意食蔥,初初灑上大量蔥攪到好似草原

後來覺得太多所以夾番起呢!

我做食譜既一半份量、剛好一個大既錫紙盤

之前一篇誠徵蘿蔔糕食譜 既網誌,收到好多食譜

當中提及一經取用又滿意有機會獲取精美禮品一份    

我當然會履行誠諾啦!得獎者係...........


Cindy  同 minicorgie  呢兩位朋友會得到我去完日本後既手信一份

Cindy佢係較早留言比食譜我,有一種先入為主覺得可行,而且近符舅母所講既份量

跟住比食譜舅母睇,佢話個食譜份量、做法係差不多

而minicorgie就解釋得詳細、仲晌佢blog示範添!因為佢示範得仔細令一無所知既我完全明白

其餘比食譜我既都多謝你地,可惜我屋企得兩個人未能遂一嘗試
______________________________________________________________

食譜:由Cindy 提供


蘿蔔糕煮法秘方
=========
粘米粉(三象牌) 8両 =半包
澄麵 1両=1.3安士=4湯匙(中式湯匙) 可改用粟粉2湯匙
粗鹽 1湯匙 (改雞粉 1湯匙)
味之素 半湯匙 (唔駛用)
生油 2湯匙
麻油 少許
胡椒粉 少許 (多d好味d)
臘腸 2條
冬菇 5只
蝦米 1.5両
白蘿蔔 2.5斤
糖 2湯匙 (唔駛用)


做法:-
1. 先將冬菇、蝦米浸軟,然後切粒。臘腸切粒。之後炒香,加酒及豉油秒香
2. 將粘米粉、澄麵加12安士水開成糊狀,加少許麻油、胡椒粉、生油、粗鹽及味之素。
3. 白蘿蔔刨絲後煮5分鐘,加糖後熄火。然後將混成糊狀之粘米粉、澄麵加入稍煮片刻,再加入炒香的冬菇、蝦米及臘腸等混入。
4. 將其以糕盤(塗上生油)盛載,後蒸約45分鐘即成。



唔好意思呀!我真係好想大聲講句:好好味呀)))))))))))))))))))



45 則留言:


  1. 落左芝麻 好靚woR 咁開心去日本?睇黎你老公都幾細心^^我日後有老公又叫幫我做家務先
      情人節素材   得閒黎囉d 圖案走丫

    回覆刪除

  2. 今次入3甲呀 ~~~

    回覆刪除

  3. 有無blog既gathering...等你地咁多位高手整返餐比大家share下黎食呀 ~~ 益下我地呢d唔得閒,又無時間整既孤兒呀 ~~~多謝哂 !

    回覆刪除

  4. 大少奶,你就好 la...有大少幫你刨蘿蔔,我屋企整蘿蔔糕是我負責刨蘿蔔.. 真係好辛苦嫁~~  

    回覆刪除

  5. 好似樣, 快d 煎2片黎睇下..

    回覆刪除

  6. 嘩~~ 好多蔥同芝麻呀~~~兩樣都係我至愛! 好想媽咪快d整蘿蔔糕呢....  haha~

    回覆刪除

  7. 剛 Shopping 完回家就看見你整的蘿蔔糕,嘩!你好叻呀, 第一次做就做得咁好。 大少奶,我想問你那個食譜的份量是不是可以做兩個鍚紙盆。  

    回覆刪除

  8. 大少奶, 完全似模似樣呀! 好想食呀你煎好我而家去叫速遞黎拿! 

    回覆刪除

  9. 大少奶, 即是我個肥仔囉! 

    回覆刪除

  10. 我遲咗交功課...你已經整咗嗱,但係我都係今日先整。我今年想試整馬蹄糕,你幾時會post馬蹄糕的食譜呀﹗期望ing

    回覆刪除

  11. 大少奶 ~~ 看完你o既製作過程 我又好想整呢 只要我唔放臘腸就得呢 我就係覺得好好味 好想整呢 依家就好想食拉

    回覆刪除
  12. Christina 小魚仔2007年2月11日 晚上7:23


    嘩 ! 好多葱花蘿蔔糕呀 ! 其實我上年都有上學蘿蔔糕、年糕、芋頭糕、馬蹄糕 ~ 不過好似好麻煩咁喎。 (業餘中心~示範班) 上星期剛剛ヌ去另外一間到學蘿蔔糕。芋頭糕 ~ 今次我覺得容易做d而且自己一手一脚做。 (怪師傳 Masterwhy學) ~~ 過2日會在家中挑戰下先。

    回覆刪除

  13. hoho!好開心好開心!又中獎! 呢個食譜多得私竇朋友提供,佢地琴日都一齊玩完,星期四又開班,我都會去玩! 多謝大少奶的日本後既手信先!好期待!唔洗咁重手,求其日本限量版LV得架啦!

    回覆刪除

  14. Pegasus 你既芋頭糕都好出色呢 小愛愛 我老公係細心、比受更甚 GG 噢!太遲喇!趕唔切呢 蘇菲 但我見佢刨得好輕鬆呢 亞B 煎好喇 Silvia 係呀!總覺得要多蔥 細細粒 係呀!可以整兩盤 我整一半已經有一盤 珍妮仔 秋香 係呀!似模似樣架!成個蘿蔔糕咁既樣架 Athena 我聽日打比舅母問食譜丫 流浪影子 可以唔落臘腸、落冬菇、蝦米就夠好味呢 小魚仔 但你咁忙今年仍有時間整糕嗎 Cindy 日本限量版.................Av可以嗎?

    回覆刪除

  15. 大少奶,我在是日精選 ( baking ) 見到整 藍莓 muffin,我想問如果唔用 藍莓醬用 chocolate 粒可以嗎??做法是否一樣??thanks!!!! (因為我朋友20號生日,我想整來請她吃~~)

    回覆刪除

  16. 蘇菲 可以!muffins變化好大 其實是日精選 ( baking )有好幾個muffins食譜,你可以睇下邊個識會既

    回覆刪除

  17. AV我驚你入唔到境wo!

    回覆刪除
  18. Cindy 你唔駛擔心!你要的話我一定諗到計既 你要"苑瓊丹...子" ?

    回覆刪除

  19. 似範似樣, 好似幾好食咁和   叫老婆整整先! P.S. 多謝大少奶無私的提供蘿蔔糕秘方食譜

    回覆刪除

  20. Fly Me 2 JAPAN 你唔好客氣!個食譜係Cindy提供比我既 呢個食譜幾好又易做 整出來好好味  

    回覆刪除

  21. 夫妻同心蘿蔔糕 煎得好靚,好想食一舊

    回覆刪除

  22.  我至愛o既蘿蔔糕呀!!!! 嗯...我都好想試下, 我好鍾意蘿蔔糕. 以前只整過蘿蔔餅. 多謝你地又整又教!!!

    回覆刪除

  23. honey 大少爺竟然親自出手幫你刨蘿蔔呀 ~ 真係 sweet sweet 啊 ~   呢個蘿蔔糕睇落好有水準 ~ 睇見幅相都好似聞到陣香味咁呀 ~~~

    回覆刪除

  24. 題目名最「正」!

    回覆刪除
  25. 嘩,淨係睇張相已經好好好吸引啦! 其實我媽咪整既都好好味0架, 但係點解你影出0黎既"緊"係 靚 d咁既?! 如果有得食就好喇!!!

    回覆刪除

  26. 好正啊。。。好耐都未吃過啦。。。

    回覆刪除

  27. 你老公真係sweet喇!

    回覆刪除

  28. 大少奶.......我好like 你個標題【 夫妻同心、蘿蔔斷根】, 好正 大少爺對你真的好好啊
     

    回覆刪除

  29. e...我係個秘方既出品人...如果唔怕中國芹菜有陣味....我覺得落芹菜比更好味 P.s...你好....我係cindy朋友.....

    回覆刪除

  30. 甜蜜蜜~~令人羨慕哩!!  

    回覆刪除

  31. 作死囉, 我岩岩整完2個cakes先醒起未食早餐, 仲要洗完一輪野, 一入黎就見到你煎香turnip cake, 正正正.  我都係去整埋另外2個先, 陣間煮野食.

    回覆刪除

  32. 睇個樣就知好好味, 等我又試吓先, 不過我就無你咁幸福啦, 我要孤軍上陣一個人整咋!

    回覆刪除

  33. 介紹個blog比您睇 http://yacobhui.mysinablog.com/index.php

    回覆刪除

  34. 大家SEND 張情人節咭比你男/女朋友仔啦!!! 仲有電車男/女早日找個好怑侶. 請到豆腐鋪情意濃濃ECARD

    回覆刪除
  35. 到而家呢一刻,我都好想整呀!不過就係一個字----"懶"

    回覆刪除

  36. 好得喎 真係掂,煎的又靚

    回覆刪除

  37.  Very good ar!!! 俾10個叻你!!!!

    回覆刪除
  38. 幫到人等於幫到自己大家要開開心心,反對任何人抄人家答案作為自己答案,希望大家知識日日增~2007年2月12日 下午6:50


    大少奶:你真係好勁唷,但你講得冇錯的一樣野,就係好綠草原色唷,但我睇就知好食,因為我都好喜歡食蔥同芫西我太太就喜歡食芝麻所以你成個我地一家大細都岩口味。 但今年冇咁多時間整 所以都係外賣多了 出年我又整番幾底先 講個小小秘密,我太太唔識整野食,所以成個過程都會由我親自出馬的,如果出年有時間整,一定整多幾個送比你地試下。

    回覆刪除

  39. 大少奶, 好成功喎!恭喜哂! 好好味咁呀,我都想試吓! ^_^

    回覆刪除

  40. 大少奶 你就好啦,咁快有得食! 我星期日買哂料諗住整, 點知返到屋企先記得有3份report等緊我...  所以,留待聽晚先磨蘿蔔啦~

    回覆刪除

  41. 真係愛死你個標題, 你兩公婆成日都咁幸福, 簡直日日都係情人節!

    回覆刪除

  42. 最喜欢吃了!

    回覆刪除

  43. 大少奶, 我回來了!!!  知道有份入圍, 太多好了!!!!! 禮物是其次, 知道被大少奶選中, 實在太高興了!!! 

    回覆刪除

  44. 謝謝分享!您的BLOG是我喜欢的網上食譜

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾