2007年2月8日 星期四

一屋不能藏二樹


再見喇!兩年來日日無論入房間或去洗手間都要經過站立於走廊前既鐵樹 
見喇!每次返到屋企打開大門都見到既鐵樹

不經不覺鐵樹晌我屋企已經兩年喇!為了比更好環境佢
我決定將佢送到舅父既花園洋房
而新既發財樹就取代鐵樹位置,但我特別為鐵樹留倩影,好好紀念它
只要到舅父既花園洋房就能夠探望佢
_______________________________________________________
今日一早去舅父屋企,好遠啊
舅父由加拿大回流三年,我同大少爺經常去佢屋企
舅父個人好好笑架!佢好似大Bear Bear
舅母又靚又好、仲有我經常提及既表弟同一樣係癲既表妹
去佢屋企我經常笑到喊架!大少爺今日仲表演魔術添!
下晝打算返屋企到五點幾時轉折間去A-1 Bakery & cafe 食Tea
噢!no good!
↓大少爺話難食既鮑魚牛肉拉麵

↓勁後悔叫既釀雞亦及洋蔥圈,無諗過釀雞亦係炸
仲要有一層漿添!釀雞亦裡面只得西蘭花
結果食兩件後就比埋大少爺


↓iced tea

總括來講:【難食】



20 則留言:


  1. 個樣又真係唔係幾好食喎!  拜拜樹樹! 

    回覆刪除

  2. 睇個樣d tea又真係麻麻bor...  

    回覆刪除

  3. 釀雞亦及洋蔥圈個樣好油

    回覆刪除

  4. Pokka Cafe 既洋蔥圈OK ka wo!

    回覆刪除

  5. 這是 A 1 的 tea 嗎??個樣都唔吸引~~~~ 茶餐廳的吸引過佢呀~~~ delifrance 的 tea 都好好吃呀~~

    回覆刪除

  6. A1 O既包包好得架喎..估唔到原來有 CAFE, 但 ...拉麵同埋釀雞翼... A1 都有?? 好似都唔關事咁O既... 睇個麵....都估到... 嘻, 你間黃金屋同埋個魚缸走左少少光, 連埋樹樹俾我地有幸見到添!!!

    回覆刪除

  7. d炸嘢睇落真係ma ma 地

    回覆刪除
  8. 露絲公關手記2007年2月9日 凌晨12:21


    Italian Tomato D Tea Set 都唔錯架,有無食過呀?

    回覆刪除

  9. 棵樹幾靚wow....D雞翼洋蔥好唔好味呀

    回覆刪除
  10. oh.... 呢個tea太令大少奶&大少爺失望啦!! 大少奶唔緊要睇我個 JW Marriot Tea Buffet 補數啦!!

    回覆刪除

  11. 財樹又係點樣呢 ??? 未見過呀 !

    回覆刪除

  12. 唔係far, 釀雞亦裡面只得西蘭花  真係 e....大少奶除o左種樹 之外, 仲有養魚tim bor..... 好有心機呀   自問自己太懶 lu, 好怕要洗魚缸law......

    回覆刪除

  13. 啲食物質數咁 唔好嗎

    回覆刪除

  14. 咁下次去 只買個 包做 tea 算囉 !

    回覆刪除

  15. 大少奶, 原來你屋企有養金魚. 我都好鐘意魚魚, 係咪大少爺養架?

    回覆刪除

  16. 大少奶 ~~ 你又o黎 ice lemon tea 拉 搞到我晨早流流又好想飲 ice lemon tea 唔得 ... 午餐同朋友出去食 我一定要叫 ice lemon tea 拉 原來 onion ring o甘難食 其實好吸引我阿 我見到好似好好食呢 他日我屋企都想擺棵金錢樹呢 但係 我又唔識打理  又驚麻煩呢

    回覆刪除

  17. 大少奶, 係呀, 我食過一次都唔會再去! 都係買麵包算啦!

    回覆刪除
  18. 終於可以見到大少奶屋企喇!!!! 幾時影埋你時時取景's 餐卓呀?????  

    回覆刪除

  19. wah....個釀雞亦都好驚嚇下

    回覆刪除

  20. 一屋不能藏二樹

    仲以為你講咩 ~~~ 2奶 ??? 原來係樹

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾