2007年2月7日 星期三

High tea @ Cafe Landmark


PartII只做了一半、睇完花師奶就要加個Part III
好眼瞓  ,落到中環大少爺話去 IFC 既A/X睇衫
買完就行過Landmark去JURLIQUE 補給香薰油
之後佢原來同我去Cafe Landmark食Tea
無買年貨又要再出去
High tea對我來講唔大興趣,唔鍾意三層糕餅
我平時行街下午茶只鍾意Delifrance, super sandwich或者食雪糕 & waffles
除非約朋友下午茶傾計想坐好少少
但我開心大少爺細心,雖然唔正宗但比較適合我
大少爺諗到呢度唔止糕餅還有點心
又可以滿足佢"太太"既虛榮心



頂層點心
鮑魚燒賣、春卷、水晶糕

第二層小點
芒果蝦、帶子菠蘿、芒果凍卷、吞拿魚番茄、吞拿魚卷

底層
栗子蛋糕、Tiramisu、scone、蜜瓜tart、綠茶mousse

配scone
Wilkin & son 既jam、仲有cream

另叫既玫瑰雪糕
相傳香香公主食花所以身上發出香味
但我習慣塗香水所以唔知自已食完有無香味
令我諗起"文華"既
Rose petal  jam
Menu內有多款雪糕揀,有腰果雪糕但唔敢試


大少爺既 Latte


我既iced tea



1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾