2007年2月10日 星期六

Lunch buffet @ JW MARRIOTT


今日又到JW Marriott食 lunch buffet
其實我已經唔記得食過幾多次,只知我一直只揀JW
但今日無乜心機,因為天氣好悶人好憎潮濕天氣,食完只行西武同連卡佛既鞋堆徘徊一陣就返屋企
Jw終於轉菜式、但甜品我就食好少,因為大多係mousse cake
其實好多選擇只係我唔太喜好,甜品同-->tea buffet 差唔多
總括來講依然出色、熱盤多數係海鮮,魚菜式亦多
龍蝦就只得即熱食,我食唔到咁多只post心水之選
價錢並唔貴$298+10%
↓橙汁任飲


海鮮、其實除咗我揀既蠔、長腳蟹、螺、帶子、青口外,場內仲有蟹同蝦架!

↓今日得一種,澳洲蠔比較creamy、細隻但蠔味夠、又有海水味,good!


煙三文魚好味,唔太鹹又比較嫩

↓睇唔出好好味既風乾牛肉薏米湯

↓我心水之選


新加坡式辣椒大蝦,好味

炆花膠、㊣

炭燒牛柳比燒牛肉更出色

炒蘆筍

↓深得我心既藍芝士汁配 romaine,覺得 配spinach會好食啲
個 crouton好好食架!


↓甜品
我都唔記得去邊度搵到粒士多啤梨

↓好味即製pancake
↓麻麻地朱古力蛋糕

杏仁焦糖片好好味架!
其實個底有燉蛋,但每次我只揀個糖片食

雪糕
士多啤梨雪萉同古古力雪糕


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾