2007年3月7日 星期三

十八都係拜年時


今日初十八,但而家我就出門口去拜年、飲茶
因為主人家由年三十忙到初十八,仲有時間一改再改添
_________________________________________________________________
 跟著約blog友 小愛愛 見面,因為佢送下圖既點心擺設比我,佢自已做架
最重要有我牛魔王最鍾意既牛肉啊
而我就做一個原味戚風蛋糕送比佢
跟住想搭車去花墟買花屋企,但後來諗要買餸就返屋企喇!
 To: 小愛愛
多謝你呀!因為遷就我要你跑來跑去,你既禮物好鍾意呀!




今晚就整咖喱大蝦配法國麭,希望成功啦!

19 則留言:


  1. 大少奶 ~~ 原來你度都勁慢 我都係由琴晚到而家   好努力都 load 唔到 我都係好辛苦先入到你度呢 唔知係唔係又地震影響呢 琴日印尼地震 我這裡都有影響呢 希望唔係拉 上次地震事件 真係網路影響好深阿 ~~ 我期待 ing 你o既咖哩大蝦法國麭拉

    回覆刪除

  2. 大少奶﹐原黎印尼﹐香港都勁慢呀!   我呢邊都慢得可憐﹐都唔知攪邊科?  咪咪吉好番好多囉﹐呢幾日可能會現形啦!!!

    回覆刪除

  3. 法國麭自己搓埋嗎? 咖哩大蝦又唔食得!

    回覆刪除
  4. 呢個"出門-ed" icon簡直就係為你而設!!!! 今晚唔好咁夜返啊~ 今日天氣凍啊~ 快d返來整個咖喱大蝦配法國麭啊~ 快d

    回覆刪除

  5. 大少奶~ 你會自己焗法包?? 今日好凍喎~ 怕唔怕舊麵發唔起呀??  

    回覆刪除

  6. 我好喜歡吃蝦 希望你製作成功 多謝你的cake ^^ 看起來很軟熟啊 thanks  

    回覆刪除

  7. honey 係啊!尋晚真係好慢,慢到令人沮喪!今朝好好多啦 ~ 唔知發生乜野事

    回覆刪除

  8. 期待妳的咖喱大蝦+法國麭

    回覆刪除

  9. 等你 番來 點整咖喱大蝦配法國麭  

    回覆刪除

  10. 大少奶, 咪咪吉經過尋日再睇多次醫生, 今日真係好番好多囉 今日真係好凍, 好彩放假 不過都唔係好敢周圍走, 免得再凍親!! 你咁凍都仲要去拜年?! 真係要小心d喇~~ 咖哩大蝦法國包... 期待ing  

    回覆刪除

  11. 我都想學下呀, 等你呀

    回覆刪除

  12. 大少奶, 十月都係拜年時!  d點心擺設好得意呀! 我等住睇你d咖哩大蝦同法包呀! ^_^

    回覆刪除

  13. 好可愛呀!! 好期待你的 咖哩大蝦法國麭!!

    回覆刪除

  14. 個點心擺設巧精緻呀   小愛愛對大少奶好有 心思呀.  

    回覆刪除

  15. 好靚好可愛呀!

    回覆刪除

  16. 牛肉好似好味-ing! 要試下味先知!

    回覆刪除
  17. Christina 小魚仔2007年3月9日 晚上11:01


    好 cutie ~~~

    回覆刪除

  18. 像真度好高wor~~~  

    回覆刪除

  19. blog的內容還不錯.. 謝孟媛初級文法 - 史萊姆的第一個家 - tvgame360 - wii瑪莉兄弟遊戲攻略 - 謝孟媛文法 - wii遊戲片80元 - 魔法24 - 史萊姆好玩遊戲 - xbox360台片 - 國中基測試題 - wii遊戲片專賣店 - 飛鳥遊戲 -

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾