2007年3月14日 星期三

Day 2 @ 東京


東京時間21:50hrs
今日朝早9:30就已經出去行街,行到19:00hrs番酒店放底野再出去食飯
9:30先行池袋Tobu同Tokyu hand
跟住原宿、表參道、澀谷,行完晒已天黑,逼住聽日先去銀座
隻腳麻痹喇!
等陣post今日食過乜
原宿


穿過竹下通去表參道

推介呢個mall既衫唔錯!

表參道 Chanel

到澀谷時天仲光,行完天黑


星期二先到東京,無得睇smap x smap,勁好笑架嘛!大少爺勁鍾意睇架
影住大口仔睇住先

JR路線圖



大少爺勁好呀!我差唔多行晒所有藥房睇化妝品、護膚品
佢唔嫌煩不特止,仲陪我一齊研究
佢成日叫我買shiseido,佢自已都買shiseido男裝洗臉膏

20 則留言:

  1. Fatgarfield 肥加菲2007年3月14日 晚上9:12


    Happy happy! The weather in Tokyo looks very good!

    回覆刪除

  2. #2 is me!!!  

    回覆刪除

  3. #3 is me too...!!! I did went to 原宿 - 竹下通 before!!!
     

    回覆刪除

  4. 哇 ~~ 大少奶 你又最新報導拉 我等o左一日 你終於 po 上來拉   好野 ~~ 我感覺好似追緊 live 播映呢

    回覆刪除

  5. 大少爺 really  勁 ~ 勁 ~~ 勁 ~~~ 好 wor!!! 唔嫌煩陪 大少奶 行晒所有藥房睇化妝品、護膚品!!! Good for you la!! 大少奶!!~~~

    回覆刪除

  6. Fatgarfield ...東京好凍 miss jubie ....竹下通好似女人街,無野好買,但穿去表參道就方便,而且我要搵pancake

    回覆刪除

  7. 影子 等陣仲有呀

    回覆刪除

  8. 大少奶, 你好勁呀!咁快update日本之旅出o黎!我返咗o黎成兩個星期,都未寫好呀! 果邊仲好凍呀?我返o黎果日反而開始暖喎! ^_^

    回覆刪除

  9. 幽靈公主 我好累腳痛呀!返到酒店電視又無野睇咪上網囉 幾凍呀!聽日4~10咋

    回覆刪除

  10. 哇, 大少爺果然無得頂. 肯行但企響背後望下望下咁等呢, 都無癮啦. 行得都唔爽. 佢仲同你研究埋一份. good!

    回覆刪除

  11. 菇奶奶 佢仲好好咁幫我睇 例如...晌兩隻手上試兩隻護膚品,會分析兩隻摸上手有乜唔同 睇眉筆就講邊隻色自然 佢好得意架!有兩隻牌子的話多數叫我揀 shiseido 我覺得佢好肯了解我喜好,去迎合我既話題 相反我都會去學習佢喜好

    回覆刪除

  12. 有得行街購物,大少奶早早起身都冇問題  

    回覆刪除

  13. 大少奶, 你就好啦, 大少爺肯俾意見你買化妝品! 龍少成日都話唔識唔識, 都冇d耐性嘅...

    回覆刪除

  14. 表參道 個廁所仲靚, 好型添.

    回覆刪除

  15. 大少奶﹐記得買FEE G膏看門口呀!  哈哈 !

    回覆刪除

  16. 大少爺真係對你好好, 重好細心添! 叫人羡慕(果個人其實係指我!)

    回覆刪除

  17. 肯陪老婆/女友行街街嘅男人已經少, 仲要會比埋意見嘅就更加少之有少...

    回覆刪除
  18. Fatgarfield 肥加菲2007年3月15日 晚上9:21


    Cold is good, 大少奶, an excuse to eat more food!

    回覆刪除

  19. 大少爺又幾好WOR ~~~ 簡直係愛嘅表現~~  

    回覆刪除

  20. 大少奶 : 妳部相機影 d 相好靚呀 !! 色又鮮, 夜景又清, 可唔可以介紹0下用緊邊部, 唔該晒 !!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾