2007年4月30日 星期一

試一次便夠


琴日整既粉果得到【精神領袖】大少爺激烈讚賞
今日朝日佢 seminar後放半日,原本話約我食Lunch
但我叫佢返屋企,因為今朝再包粉果(今日包粉果已經變成係好容易、無難度既事)
仲將韭菜餡料整埋"咸水角"
我好耐無炸過嘢,有差唔多3個月,為咗再比驚喜佢就開鑊
當然......再得到佢既激讚啦!
個皮唔難整但好難包,我整既好似隻餃
雖然都係一樣既韭菜餡但同粉果感覺好唔同啊!
除餡料有分別同街外食既一樣味呀!好皮好好味
不過只會整一次!試過自已做得到就滿足


好似酒樓一樣,咬開入面有空位架!


唔好問我炸完野既油點?、嘥油、又油煙呀咁.......
我覺得久唔久整一次係唔過份既

32 則留言:

  1. 大少奶, 你呢個係咸水角呀?好好味咁呀! 我反而諗起係一間潮洲餐廳,食過一個餸,係"炸粉菓",你有冇試過呀?好好味o架! 你整呢個好似呀!只係淨個湯點佢咋! ^_^

    回覆刪除

  2. Hi! 你好呀? 睇咗你個 Blog 好耐啦! 今次係第一次留言, 我好想話比你知我真係好羨慕你的生活呀!!! 恨死隔離...

    回覆刪除
  3. 只會整一次!試過自已做得到就滿足 <--- 我同你一樣,以前整野食,有d野食整過一次就算! 賣相好吸引wo! 但炸野唔啱我呀!大少爺咁係唔係今晚都唔洗返啦?今晚出去食定煮飯仔呀?

    回覆刪除

  4. Cindy 今晚會同家人食,我家人去完澳門玩喇 接佢地食飯 過幾日佢地就走喇 maggie 歡迎你呀! 我其實每日都係差唔多,唔會好似以前返工咁多姿多采 幽靈公主 哈哈 呢個係咸水角,但我唔識整造型啊 炸粉果?我未試過,我諗會幾得意 Pegasus 你意思點解整一次?因為我想試下自已係咪真係做到 而且我唔算大鍾意食點心既

    回覆刪除

  5. 咸水角個皮我好鍾意食...其實凡係煙煙un un的好我鍾意..大少奶又一榮譽出品... 做一次就夠...金句.

    回覆刪除

  6. 咁咪有澳門手信? 食得開心d啦!

    回覆刪除

  7.  好靚呀,我去茶樓飲茶好鐘意食架。 比你個咸水角攪到我流晒口水添 ,好鬼肚餓呀 。  

    回覆刪除

  8. 太勁喇!!! 炸完野真係好煩~~不過個咸水角整得咁靚冇所謂喇

    回覆刪除

  9. 大少奶你巧勁呀 我都覺得久唔久整一次係唔過份呀

    回覆刪除

  10. 乜都假,最緊要係得到精神領袖大少爺o既激讚 咁樣幾辛苦都值得啦! 係唔係呀,大少奶

    回覆刪除
  11. 又一成功作品啦, 炸得岩岩好, 的色好靚, 我好期待你既"潮州大餐"

    回覆刪除

  12. 嘩~~ 真係好似酒樓一樣喎~~ 有空位好勁喎, 不如下次整煎堆啊!!

    回覆刪除

  13. 好厲害!乜原來個皮一樣架! 我屋企自從前年過年就無開油炸囉。

    回覆刪除

  14. 大少奶, 你真是好心機呀! 我試過整一次炸豆沙角之後都覺得呢個點心好難整! 一次都好夠皮 做都我傻傻地!  

    回覆刪除

  15. 大少奶:你好厲害呀!我一直覺得粉果和咸水角係好複雜o既點心o黎架!大少爺呢個生日一定好開心難忘啦 ~

    回覆刪除

  16. 洗唔洗吹d氣入去嫁?

    回覆刪除
  17. Christina 小魚仔2007年4月30日 晚上11:01


    大少奶,
    粉果咁有難度你都整勁 呀!! 我自己唔整過但我食過我亞姨 Homemade 粉果,好好食架。
    小魚仔

    回覆刪除
  18. 乜解救我幾次過來都睇唔到圖片呢.............
    激死呀)))))))))))))
    家嫂, 久唔久炸下真係無乜所謂.
    呢排你做左點心部阿姐喎.
    為左你位精神領袖果然係上刀山同埋 "落油鑊" 呀!!!

    回覆刪除

  19. 講起炸野~~~大少奶你試過炸野果時戴住頂浴帽未丫...尖尖就試過啦...諗起都覺得好攪笑

    回覆刪除

  20. 大少奶, 真係覺得你好犀利 下次你真係可以同大少爺響屋企扮酒樓飲茶喇~~~ 再黎一碟必食蒜蓉炸春卷啦!!

    回覆刪除

  21. 佩服~佩服~ 做到出面咁~大少爺一定食到好好好開心啦

    回覆刪除

  22. 我投訴呀!見到你琴日啲粉果已經好正,喜歡食炸野嘅我見到呢個我個口好想咬落個電腦到呀!

    回覆刪除

  23. 唔同型狀都冇所謂啦.又唔係拎出去買 咁先夠似自家整.好可愛呀

    回覆刪除

  24.   將韭菜餡料可以分三次整: 咸水角, 粉果同韮菜豬肉 餡餅....我嘅結論係.... 大少奶...跟(勁)!!~~大少奶..腎(醒)!!!...大少奶..冇得等(頂)!!!!

    回覆刪除

  25. 搭訕咪咪吉:
    響屋企扮酒樓飲茶食點心真係一個非常好玩又抵死o既家庭樂!!

    回覆刪除

  26. 好仲意食這樣, 但咪要用好多油炸.?? 係唔係好難整的..?

    回覆刪除

  27. 大少奶, 你好勁呀! 下次係咪會整埋叉燒包,腸粉..
    唔駛出去飲茶lu.. 哈哈

    回覆刪除

  28. 真係一位好老婆~~ 我又改名la~~

    回覆刪除

  29. 我見到就好想食喇!!! 雖然唔太好咸水角~~ 但見到你依個唔虫多餡嘅咸水角~返而好想食!!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾