2007年4月24日 星期二

天黑黑 (附食譜)


紅色暴雨警告又天黑黑,但對我影響唔大
因為鐘點姐姐嚟,今朝早咗起身未致於被雷劈醒
我被大少爺下咗【禁街令】(即係禁止出街及落街),免得我又攝親
不過…聽日有家人從外地嚟我就要出去接佢哋去酒店,仲要陪食飯
夜晚另有gathering添
所以呢兩日我就盡情晌屋企玩麵粉
個砵仔糕琴日下晝整既,我要盡快消滅粘米粉同糯米粉
見到小魚仔早幾日整砵仔糕,就燃起整砵仔糕既念頭
不過…我呢個係簡易版呢





食譜:
水(A)      250ml
黑片糖     1.5片
粘米粉     120g
粟粉         60g
熱水(B)   250ml
紅豆 隨意         (需事先煲淋)   
做法:
1.  水(A) 加黑片糖煮滾,待片糖完全溶解後,熄火待涼
2.粟粉、粘米粉拌勻加入已待涼片糖水攪勻,用篩隔一次去粉粒,做成粉漿
3.熱水(B)撞入粉漿攪勻,入碗仔(我用muffins 盤)
4.大火蒸兩分鐘加入紅豆,再蒸10分鐘 (
如唔加紅豆直接蒸10~12分鐘)
Tips:
粉漿入碗前需要經常攪拌,粉類易沉澱
紅豆晌蒸後兩分鐘表面凝結先加入,因為太早加入會沉底,



1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾