2007年4月21日 星期六

有無韭菜呀? (附食譜)


今日完全退燒,但食藥令我無精打彩,腳軟軟咁
一諗到大少爺鍾意會【韭菜豬肉餡餅】就有動力
好成功呀!比上次  牛肉餡餅  更成功
今次有經驗做到皮薄、韭菜豬肉味又夠香,連唔鍾意食豬肉既我都覺得好好味
因為過幾日我家人從外地返香港旅遊要陪下佢哋,唔得閒
我趁有時間實習下,我得咗喇~Yeah!!!!!!!!
_____________________________________________________________
因為覺得值得推介,所以寫晒做法
寫完用盡氣力好 攰呀 
↓皮薄




餡皮食譜:改自 (
午茶點心)
原食譜水份較多好黏,我今次減到以下份量覺得OK
以下係10個份量
麵粉 ﹦180克
熱水=125ml     (我自已用90ml)
凍水=60ml       (我自已用45ml)
做法:
1)麵粉放入盤中,加80度熱水 攪勻
2)分2~3次加入凍水,攪勻後搓至光滑唔黏手
3)放入另一個已搽油既盤中,蓋上濕布靜置20分鐘
4)靜置後再略搓至長條型,分成8~10份,碌成圓形包餡整形
5)用煎餃方法煎
貼士:
整型時,可於枱上、麵棍、手灑上高粉防黏
包好食唔晒放冰格,可以防止肉汁滲出整穿餡皮
↓熱水加入麵粉成粒狀       、 加入凍水至糰狀                                   
 
↓搓至不黏手 靜置 20分鐘   、  帖板或工作枱灑上高粉防黏                     
 

↓碌薄皮入餡料,收口時拉出多餘皮 、 剪走多餘皮,否則好厚影響口感
 


牛肉餡做法:
買免治牛肉,用生抽、糖、胡椒粉、粟粉、酒、麻油調味
加入洋蔥粒,攪或撻至起膠,放入雪櫃30分鐘備用
如果唔鍾意洋蔥可加入少許冬菜

韭菜豬肉餡:
韭菜輕輕拖水、榨乾、切碎
買免治豬肉,用生抽、、糖、胡椒粉、粟粉、酒、麻油調味

加入一瓣剁碎蒜頭及韭菜粒,順一方向攪至起膠
入雪櫃30分鐘備用

煎餃方法:
燒熱鑊加油,慢火將餡餅煎至金黃
加入少許開水,蓋上鑊蓋焗至水收乾,再煎至乾身上碟
_________________________________________________________

我應承下次見Cindy整韭菜豬肉餡餅比佢帶返屋企食
To: Cindy
我會記得整比你唔可以落酒去醃,我記得架

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾