2007年4月15日 星期日

趕得切


今日同Gloria由下晝2點行街到7點趕返屋企睇電影金像獎
我好鍾意睇各類頒獎禮,因為我鍾意睇靚衫
鍾意睇女星打扮得靚靚咁出席
多年前有梅艷芳、鄭秀文、莫文蔚、張曼玉、吳君如個個都著得好靚
不過…近年好似較瞬色喇
但今晚有誠俊哥(權相祐)同韓智恩(宋慧喬)呀
____________________________________________________________
上星期整既 Almond Espresso chiffon cake,裡面有杏仁好香咖啡味
我唔受得咖啡,但覺得識得品嘗、享受咖啡既人好型
食呢個香濃咖啡味蛋糕可以比我品嘗咖啡味
但並唔夠型呢


31 則留言:

  1. 豆豆樂 vs 珍妮c2007年4月15日 晚上9:38


    我都食一淡啊

    回覆刪除

  2. 女明星而家都唔會穿得特別靚好普通! 以前真是好靚! 不過無線台慶就好開心見到女藝員有甘多珠寶,無錢買都可以睇下!

    回覆刪除

  3. 珍妮仔 係呀!台慶既女藝員著衫唔太靚,但珠寶好勁 ,成千萬掛上身喎!好似帶埋層樓出街咁呀 豆豆樂 幾日前已經食晒呢

    回覆刪除

  4. 家嫂: 我又係好鍾意睇頒獎禮呢!!!! 哈, 係呀, 好鍾意睇佢地d衫.  但香港呢, 始終唔係著得好grand(有時仲幾求其咁), 唔似荷里活女星去到咁行!! 不過今年好左好多喎, 有好幾位都好正. 目前只見到嘉玲姐坐在台下, 唔知全身look 係點, 但都好似幾得.(佢著衫都好少失手) 咖啡味o既食物我鍾意呀!! 飲都係唔多得...一空肚飲, 個腦就好似飛出頭殼頂咁....

    回覆刪除
  5. 我就唔太識飲咖啡, 不過我上堂&考試就要飲咖啡止 ...........平日朝寓返工就一定要飲杯回魂奶茶 相信你個咖啡蛋糕會巧香呢 嗰d珠寶, 俾我巧似佢o地咁掛上身影張相就very good lu.......記得自己1x歲跳ballet嗰陣曾經都做過珠寶model, 一路表演一路show d 珠寶, 可惜嗰陣太細唔like 呢d野, 換轉e家..........

    回覆刪除

  6. 菇奶奶... 劉嘉玲靚得來多數一身品牌太公式,反而余安安我都幾期待睇到,佢著衫都靚 GG... 噢!你有機會帶過已好好喇!我得個睇字 Danny ... thank you ivany ... 播緊啊

    回覆刪除

  7. 大少奶, 我都整左雪芳蛋糕呀~~~~

    回覆刪除
  8. 啍!~~衰嘢吖!~~~ 總係唔明點解你整chiffon cake次次都咁鬼屎soft... 真係好唔抵得你....(我整唔到咁soft) 真係好鬼妒忌你....冇錯....係 "妒忌" .....

    回覆刪除

  9. 大少奶, 大少爺今日要返工? 點解唔陪你~ 我都係受唔起咖啡, 飲親都心跳加速到嚇死人! 但係又鬼咁鐘意聞陣味喎~~ 所以成日去d印尼鋪度聞吓索吓!!! 咦, 點解個蛋糕有d一粒粒? 唔通.... 係咖啡豆??? 若果想將原味戚風轉做咖啡味, 係唔係將咖啡粉嘅份量減番低粉就ok?! 唔該哂你!!

    回覆刪除

  10. 我今日都整左班蘭雪芳呀.但真撞鬼,唔知做乜倒扣完個面濕哂,唉

    回覆刪除
  11. 咪咪吉 因為琴日我朋友要改期,所以今日放低大少爺囉 一粒粒係杏仁啊 咖啡粉用4g,唔減低粉問題唔大 you're welcome Miss Jubie 衰鬼!佢係都要咁軟熟我都阻止唔到 哇哈哈哈哈哈哈 其實我個焗爐火力唔太強,你較低少小溫度焗可以會好d Karen 你都整得好好

    回覆刪除

  12. 莎莎 你可以落太多奶或水份,同埋焗耐d睇下好唔好d

    回覆刪除

  13. 咖啡味既chiffon cake再配一杯朱古力, 簡直係perfect match呀!

    回覆刪除
  14. 大少奶, 哦.... 咁若果我做古古力味, 咁要加幾多古古力粉?! 再次"fan橋"你先!!

    回覆刪除

  15. 我而家好少追睇電視喇!! 因為番shift 0既關係囉!!~~ 但有線電視就會睇多0的~~ 因為有重播嘛!! 我鍾意飲咖啡架!! 所以覺得你個蛋糕好得囉 !!

    回覆刪除

  16. 大少奶你好呀=] 我係第一次留言畀你架~ 成日見到你整到咁多正野食真係覺得你好叻呢~ 其實今次留言畀你係因為我遇上了問題..(我係最近才開始焗野食) 我整曲奇時呢,, 好啦~明明跟足分量啦~又雪入雪櫃啦 但係切時都幾難切下~切完會變左少少形~ 跟住拎入去焗時d牛油係會溶個喎~ 見住d牛油溶左之後發開晒個形~ 所以焗親出黎都唔同形狀的~ 我想請問一下到底是什麼出錯呢~ 希望你能夠解答我啦.. 我已經整左成5,6次都仲未ok呀~嗚~ 謝謝你的幫忙呀... 順帶一提~你的食物真的很吸引呢~ 希望你能夠指點下我啦=]

    回覆刪除
  17. Yeah~有誠俊哥&宋慧喬呀..令整個頒獎禮生色好多!!!

    回覆刪除

  18. 大少奶 ~~ o岩o岩老家返黎 即刻來浦嚇先 等陣忙完再慢慢過來拉

    回覆刪除

  19. 我唔係咁鐘意飲熱coffee, 除非係加左朱古力或其仔東西的咖啡凍飲, 或者咖啡味的食物! 呢款Almond Espresso chiffon cake我覺得應該好香好好味呢!~

    回覆刪除

  20. 咖啡係毒 ... 如果早上我唔飲番杯 .... 就不停放蚊

    回覆刪除

  21. 吓?! 原來你又唔受得咖啡啊?! 我飲左會心跳加速啊~ 有時仲要手震震... 我睇過中醫話我係血氣唔夠~ 又或是精神緊張! 你覺得你會係邊樣?hahah

    回覆刪除

  22. 天皇就好鍾意咖啡,我就唔鍾意唔識欣賞啦!

    回覆刪除
  23. 幸福小女人- Diana2007年4月16日 下午2:37


    我都好鐘意睇頒獎典禮.... 我鐘意睇女明星多過睇男明星... 男人著黎著去都係西裝, 女星D衫多攪作麻!!! 我前幾日整左個棉花蛋糕..  我又係唔明點解成日都做唔到你呢隻好軟熟既感覺!!!  我想問打蛋白時應該用高速打定低速,,, 有冇話唔好打得太耐過左位呀??   唔該晒~~ 我整海棉蛋糕/雪芳蛋糕等都整到我無晒心機,, 成日都失敗!!

    回覆刪除
  24. 幸福小女人 - Diana 其實蛋白最好用高速打起再用低速晌四邊打一次 因為好多時四邊近盤係容易忽略既 打到起角就可以,睇下呢度 http://hk.myblog.yahoo.com/Delicatessen-ivanbee/article?mid=2441 } Cindy 咖啡我想欣賞都唔得呢 vanlily 我覺得自已與咖啡無緣 QQ 噢!同可樂一樣 ♥幸子♥Petit Relaxing Garden 我鍾意熱朱古力 流浪影子 好掛住你呀 Tan Tan 誠俊哥&宋慧喬  good 閃閃令* 你切完要即刻入爐,唔可以等 同埋個麵糰表面有少少軟就要切 希望幫到你 咪咪吉 古古力味 http://hk.myblog.yahoo.com/Delicatessen-ivanbee/article?mid=2441 } ♥阿愛♥ 個蛋糕的確好香呀  NaNa 無錯!你有taste~

    回覆刪除
  25. 幸福小女人- Diana2007年4月16日 下午4:47


    大少奶,,, 唔該晒你既解釋,, 睇左你之前既step....清楚好多,, 唔該晒!!!! 等我就試下做你呢個Chiffon Cake先!!!! Thank You~~

    回覆刪除

  26. 我都有睇呀~ 好鍾意宋慧喬呀  

    回覆刪除

  27. 大少奶, 哎呀!又係戚風蛋糕呀!比我焗到一次好似你個咁軟熟,我就開心啦! ^_^

    回覆刪除

  28. 大少奶,我想問y 你做 d 戚風蛋糕咁靓?? 我做左幾次都發佢唔起 and 唔 soft,請問可否 send 做做法給我呀~~thanks~~

    回覆刪除

  29. 我都好想做這款味的雪芳蛋糕呀!!!我都有做到成功過,亦有失敗過,但都好有滿足感呀!!!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾