2007年4月4日 星期三

Tomorrow is another day!!!


Tomorrow is another day!!!
大少爺今日上 course,佢起身時我紮醒
打算9點再瞓.........樓上裝修既無情電鑽將我鑽到瞓唔番呀!噢!
今日已經feel到假期既熱鬧氣氛
因為大少爺上course會早放就約我晌佢上course既附近,行一陣再食飯
跟住琴日我就打電話去訂泰國菜
個服務員同我講.....要六點先有位但七點半就交檯
噢!大少爺話公眾假期前度度都多人就試下啦!
我就睇下呢間值唔值,哼!








21 則留言:


  1. YES, 期待己久的假期! 天氣冷了, 外出多加衣服 WATERMARK....LOOKING FORWARD TO SEE

    回覆刪除

  2. Cool, I love 泰國菜 too

    回覆刪除

  3. 泰菜 ~~ 泰菜 ~~ 期待 ~~ 期待 ~~ 快手 ~~ 快手 ~~ 大少奶  我等待-ing

    回覆刪除
  4. 期待-ing! 六點先有位但七點半就交檯 <--- 邊間泰國餐廳呀?等你分享! P.S. 有私人回應給你!

    回覆刪除

  5. 有大少爺陪果然係開心呀!! 睇都睇得出啦 !! 邊間泰國菜咁好呀!!咁爆 ???? 係呀~~係呀 !!!要整watermark呀 !!! 你知你煮得一手好菜式 架啦 !!!

    回覆刪除

  6. 簡單又清新的午餐!

    回覆刪除

  7. 邊間泰國餐廳呀?? 咁好生意.  

    回覆刪除

  8. 去完之後話我知好冇食同正唔正宗喎~    

    回覆刪除

  9. 唔通經濟真係好咗咁多, 周圍都係限時交檯架...

    回覆刪除

  10. 大少奶: 相信心情巧番巧多啦, 今晚同大少爺出街食晚飯耶 噢, 我唔鍾意要限時交枱嘅餐廳 ..........2個人仲還可以, 一大班朋友就no way lu, 唔夠時間吹水 呢~ 會唔會係响CWB有天台嗰間呢 還是.........期待-ing 大少奶報導

    回覆刪除

  11. 大少奶, 係囉, 同大少爺行吓剩食吓泰菜開心番呀~ 如果唔係食幾多藍莓都冇用架~~ 你今日個lunch好正, 下次預埋我果份啦!!

    回覆刪除

  12. 大少奶,我唸你將個名整係中間就最o岩啦!咁就唔驚會俾人做手腳啦! 你個lunch都仲係咁清o既?無晒你最愛o既牛出現?

    回覆刪除

  13. 大少奶, 泰國菜唔食敢食呀太激啦!

    回覆刪除

  14. 好呀 ~~ 我等你地 !! 今晚可能仲會再涷多穿衫 小心身體 ~~

    回覆刪除

  15. 我勁like食泰菜等你的分享 ^.^

    回覆刪除

  16. 妳嘅午餐好美味喎 又健康!天氣凍呀多加件衣服! 祝妳有個愉快假期       

    回覆刪除
  17. Hi, Thks for your comments. (^.^)/
    Awaiting for your "泰菜直擊報導" !!

    回覆刪除
  18. Lilian 你都要好好保重啊 Little Bridge ... Pegasus 你果樹多唔多泰國餐館呢? 流浪影子 泰菜ed ~~ 泰菜ed ~~ 期待ed ~~ 期待ed ~~ 快手ed ~~ 快手ed ~~ 影子  已經post喇 Cindy 晌你左近啊  ♥阿愛♥ 佢最攪笑係.....我已早一晚訂位都係咁 Sa Sa 佢門口有排隊區 ღ妹豬ღ 都好味,都算貼近原裝口味 Purple_purple 依家好多人行街 GG 今次九龍區呢 咪咪吉 知道咕吉 ღ妹豬ღ 復活節快樂 荔枝冰 午餐好少食牛呢 珍妮仔 噢!你唔食辣? 小熊子 你都要take care Mm&Jj 泰菜好好味 BB Yee me too Amy 我都祝你假期愉快 Moteko you're welcome  

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾