2007年6月6日 星期三

埋嚟睇喇喂!


我唔係經常煮飯,有時等大少爺放工出去食順便行吓
紅螞蟻係飯堂之一,因為平、靚、正,尤其係焗飯
我要多啲帶定相機介紹呢間,因為好食係屬於另類茶餐廳,銅鑼灣有2間
唔記得幾時影既,應該係假日來既,因為咁光無理由夜晚影
以下呢餐只需要$150咋!埋嚟睇喇喂!

炸大腸同炸魷魚必食,大腸好乾淨味道又好
但我唔會一次過叫兩碟膽固醇架!今次就炸大腸
碟辣椒醬好好味架!又酸又辣

 
【精神領袖】鍾意食既鰻魚、鱈魚炒飯


我既套餐
普普通通廉價牛扒拼雜菜湯扁意粉
碗意粉其實用羅宋湯做成,好多好多西芹、蕃茄、紅蘿白,又夠濃

 
其實我轉換blackground後,真係好唔襯碟炸大腸


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾