2007年7月19日 星期四

狂嘩飯局


一向都過度活躍既我,終於覺得好.........攰,笑到好攰
一個補祝vanlily生日既飯局,好開心呀
vanlily、cindy(一見佢精神好就唔放過)、珍妮仔、亞B、小魚仔
食物已經唔重要,因為我真係未停過笑,我笑到覺得臉部肌肉拉緊
掛住講到點菜時一人點一樣,但係個waitress話:你哋淨係點晒小食
一餐飯連餐牌都變得唔重要,可想而知~~~~~~
@新吉士


肴肉、雞絲粉皮、醉雞、小籠包

好好味生煎包

迷你炸銀絲卷

糖醋排骨

淮陽煮乾絲

百頁小棠菜

蛋糕上既生日牌係我同vanlily一齊上烘焙材料店買既
我同vanlily講:喂!你自已揀個生日牌啦!
哈哈!好無誠意 (
可憐既係...塊生日牌都要佢自已放上去)


交換禮物既盛況
其實,我只係買一份生日禮物比vanlily同整一個蛋糕一齊分享
因為我腸胃炎後無乜出街,又無乜心機整嘢啊

美中不足...
"基圍蝦" 計劃 (基本上人人圍埋蝦咪咪吉),未能實現,你放長雙眼,來日方長啊!呵呵呵呵呵呵

43 則留言:


  1. wow ~ 可以想像你地今晚幾咁盡情呀!

    回覆刪除

  2. 笨 B 媽媽 , 有無咁快呀!俾你做第一tim!

    回覆刪除

  3. 其實個蛋糕真係好好味,特別係塊杏仁片!

    回覆刪除

  4. 哇!好開心啊!交換禮物o既盛況簡直睇到我呆o左啊  

    回覆刪除
  5. 哈哈.... ..."基圍蝦" 計劃.... 哈哈.... 笑死我啦!! ... 咪咪吉... 好慘呀!!!

    回覆刪除

  6. To : 圓碌碌 你除0左圓碌碌~ ~除0左笑到唔停 ~~除0左識得做靚蛋糕之外 我諗你仲要識得keep住圓碌碌呀 ~~真關你唔圓碌碌0既話~ ~ 我咪無得叫你圓碌碌囉!!你0也好開心呀!!我都感染埋添!! 心心心上  

    回覆刪除

  7. 等左成晚 終於都睇到個蛋糕樣喇~ 簡單得唻又好有特色,淨係大少奶果份心意,你朋友都甜到漏喇!

    回覆刪除
  8. 幸福小女人- Diana2007年7月19日 凌晨3:31


    好開心呀~~ 我係杜拜咁.............遠都feel到你地相聚時係有幾嘈有幾癲~~~ 好羨慕呢!!!! 我享受唔到你地既Gathering...唯有望住你D相既食物自得其樂啦!! 好好味...

    回覆刪除

  9. 好羨慕你地咁開心既gathering!!

    回覆刪除

  10. What a fun gathering!!!! I can feel ur excitement!!!!

    回覆刪除

  11. 又有好嘢吃,無我份,你哋好開心AR

    回覆刪除

  12. 想像中係嘈嘈嘈嘈嘈 ~~~

    回覆刪除

  13. 大少奶~~我都好想試吓笑到臉部肌肉拉緊o既滋味~~

    回覆刪除

  14. 好開心咁喎 好攪笑呀.你都有留意個謎女郎會轉圈.因為我只見過一集.之後佢就唔駛轉la.

    回覆刪除

  15. 大少奶: 你最後應該唔係講來日方長, 係應該寫: 你放長雙眼啊

    回覆刪除
  16. yo......巧開心, 巧嘈, 巧瘋癲我飯局呵 I'm lovin it p.s. 下次記得R我去呀, 我巧想睇下一個會笑到臉部肌肉拉緊的石油氣樽會係點呢

    回覆刪除

  17. 大少奶 ~~ 我可以係你既文字感受到你地係鬼o甘興奮 美食變得唔重要   最重要 都係睇到你地o甘開心阿

    回覆刪除

  18. 只係點小食??!!!  你地真係好開心喎, 開心到唔使食! 下次我又要去 (唔知醜當中).. 

    回覆刪除

  19. 好開心呀....完全感受到你地有幾嘈幾癲幾開心....

    回覆刪除

  20. 琴晚返到屋企唔知點解好鬼精神, 成1點先瞓得著!!! 因為我一唸起就笑..笑到瞓都瞓唔到..... 下次大家唔該記得食藥啊!!

    回覆刪除

  21. 上海菜我鍾意呀! 我想話你知,以上所有既全部係我口味! 正到爆,可惜只得過睇字,無得食 把到風你個蛋糕美味得緊要,塊杏仁片更正 唔需要我幫你打強心針,根本已經very good呀!

    回覆刪除

  22. 哩間上海菜係咪係銅鑼灣個間呀 我記得第一次食蟹既SASHIMI就係係哩間食架啦! 係度補祝vanlily生日快樂~~

    回覆刪除
  23. "基圍蝦" 呢個名好正

    回覆刪除

  24. 無份去既都知你地有幾開心啦.....

    回覆刪除

  25. 嘩, 個鎮江骨好似好好味咁呀~~ 你o地好開心呀, 一齊慶祝生日同埋交換禮物

    回覆刪除
  26.  笨 B 媽媽 係啊!超級爆笑 Cindy 我都好鍾意塊杏仁片  荔枝冰 我地當時好架勢架!成檯都係 YanYan4小咪 你要明白......咪咪吉係疚由自取既,哈哈哈哈哈哈 ♥阿愛♥ 心心心 你放心圓碌碌一定會繼續圓碌碌架 我地真係好開心  黑仔華 多謝你呀!我朋友本身真係好sweet架 幸福小女人 - Diana 我地真係好嘈!相信比杜拜更遠都會聽得到 Mui 的確好開心 Southern Gal 真係好興奮,今日都仲有d開心情緒 YANYAN 好開心呀 天蠍GG 係嘈嘈嘈嘈嘈 x100000000000000000000000000000000000 Karen 感覺就好似...............一次過搽晒一打收縮水一樣  小豬碧碧 好開心既飯局  亞B 你講得完全無錯! GG 下次R埋你出來,你比我地一齊"魚肉",我塊臉一定會仲拉緊過今次呀 流浪影子 係呀!我真係無睇過餐牌,因為忙著講、忙著笑啊 minicorgie 點會唔知醜呢 非常歡迎你呀 Tan Tan 我地係好嘈好癲好幾開心 vanlily 我真係覺得好好笑,由一見到你開始講陳生同大少爺時已經開始笑 直至你上電車後 蔡師奶 你鍾意食上海菜,我都係啊 好彩一早你就比信心我,教我用保溫袋啊 做生日蛋糕比朋友好緊張,但係好開心 查查 係呀!銅鑼灣新吉士  慧達 基圍蝦"係咪咪吉寫照  小小芝 真係開心過去海洋公園啊 •°♡°•QQ•°♡°• 係呀!雖然佢既生日過左,但個mood仲晌樹

    回覆刪除

  27. 食物美味,友情更令人回味! 好羨慕呢!

    回覆刪除

  28. 屎唔屎阿爾蓋突式咁炸我呀 哼! 我唔會俾你魚肉嫁, 放馬過來

    回覆刪除
  29. 原來係慶祝Vanlily生日呀~~好開心喎. 不過你地既"基圍蝦"計劃.......咪咪吉, 我保佑你可以安全冇事.

    回覆刪除

  30. 大少奶, 其實每個都有意思架!我每次 揀禮物送俾朋友,都係細心思考同專誠買架!並唔係求其買架! 件件都好有我份心意架!希望收禮者珍惜留意!

    回覆刪除

  31. 好野終於尋晚我地嘈到死都無人趕我地走呀! 我地尋晚個個人都玩得好開心, 冬菇一路問人食唔食藥, 我唔鐘意食藥架啵, 我都是保持瘋癲好d!  你都要陪我一齊唔好食呀!

    回覆刪除
  32. Christina 小魚仔2007年7月19日 下午1:19


    大少奶 , 你好勁喎 !! 你零晨巳開檀寫作 ~~ 你同Vanlily好西利呀 !!! ~~ 佩服 !! 佩服 !! 小魚仔

    回覆刪除

  33. 我日日都有睇你個blog 嫁... 見到你地都感受到你地既開心啊.........一班玩得又傾得埋既人.......好難得呢 全部人整野食都咁叻叻 ..........好勁嫁呢........... 個cake我都好想食啊 .........

    回覆刪除
  34. 睇到都覺得好開心& 癲

    回覆刪除
  35. Sally Ho 莎莉豪2007年7月19日 下午2:24


    如果我來埋, 一定比人趕晒出去, 將我地啲相貼係門口,以後唔再招孚呢班人.

    回覆刪除

  36. 嘩, 你地依餐大魚肉 真係搞到我係香港開埠以黎第一個流口水流屎嘅人... 我尋晚食粥水咋 你班人奸計得逞唔好係唔係好失望呢~~~~ 哼!

    回覆刪除

  37. 你地真係開心...有無俾人投訴你地we嘩鬼叫先..?? 唔怪之d整餅材料店咁好生意啦...原來多得你地班整餅blog人...成日交換禮物有關..

    回覆刪除

  38. 真係好開心噃....

    回覆刪除

  39. 原來咁多人一齊出來,可以成張枱都係禮物架....

    回覆刪除

  40. 咪咪吉, 陰公囉.....個個大魚大肉, 你就食粥水....但係無去到唔駛俾人基圍蝦....哈哈哈哈

    回覆刪除

  41. 嘩...羨慕屎我囉...一班志同道合嘅人坐埋一齊就最開心架喇~~

    回覆刪除

  42. 吾怪之得vanlily開心度連我地個party 21/7 都黎吾到啦!

    回覆刪除

  43. 大少奶, 不知你可唔可話比我知你送比vanlily的生日禮物是在那裡買, 因為我都想買來整果凍.  謝謝

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾