2007年7月30日 星期一

繼續 go go go @ Katong Laksa


今日大少爺到 HQ 進行 seminar
我呢啲跟得夫人緊係跟住佢.............落灣仔食lunch啦
由於琴日講起新加坡所以就去食 "加東叻沙",相信個名係參照新加坡加東
店舖唔算大,但都幾舒適
最好笑係..........無論新加坡既加東 or 香港既加東
都有漿貼梁朝偉曾光顧既照片或有關既報導
不過…同隔離 Al Dente一樣咁細間,好快就坐滿人
串燒牛肉及雞肉
即燒既,醬汁有菠蘿蓉都幾好味


Order咗兩碗正宗叻沙,在於我嚟講係絕對有資格挑剔佢跟本唔算正宗味道
不過…呢度始終係香港嘛!點可以相提並論呢
但一上枱就聞到香味,味道都幾好,材料有蝦、獅鉗、魚片、豆卜、芽菜
但係 "檬粉"做麵底,並唔係 "參參",反而覺得幾好
而且有叻沙葉都幾香,湯底係淆製而成既
叻沙小智識:表面紅色但
唔係辣架!成日有人問面層係紅色係咪好辣,我可以答你:唔係

 

薏米水
有陣陣班蘭香味
不過.........邊種新鮮班蘭味、邊種班蘭香油味,我食得出
何況......睇都睇到啦!
呢杯只係加咗班蘭香油整既,但都好味

食完就行一陣cwb就返屋企
有下午茶餐供應


成日都唔記得講:
各位著35號~35號半鞋女仕既請注意 (其實35~35號半係好細隻腳囉!)
本人發現時代廣場既連卡佛 大量35號~35 號半既鞋減價低至$600~$750
款式有OL返工款同適合casual wear,仲有襟興下季著都OK既款
不過...金鐘既連卡佛就無咁筍,理由係.......品牌關系
記住係Time square呀

可惜........我著37號 無福消受啊
展開尋找37號的故事.........................................

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾