2007年8月6日 星期一

上海の變素 (附回鍋肉食譜)


上星期煮"上海回鍋肉"大少爺激烈讚好

所以再接再厲再整,但今次用素鵝代替豬肉

變成素菜

我自已比較鍾意素既版本,因為我本身鍾意食素鵝

呢個素版回鍋肉實在好味,最重要我學識整上海回鍋肉

只要屋企有甜麵醬與豆辨醬就能夠做出呢味上海菜式

***********************************************************************************

上海回鍋肉食譜

材料:

椰菜、豆腐干、青椒、豬肉、蒜頭2粒

汁料做法:

一湯匙甜麵醬、一湯匙生抽、一茶匙豆辦醬、少少糖攪勻,備用

1)將所有材料切好

2)將切好椰菜、青椒放入微波爐叮分半鐘

3)起鑊爆香蒜頭加豬肉炒至8成熟,加入椰菜、青椒、豆腐干

4)最後加入醬料兜勻

有素鵝又有豆腐干 I'm loving it!!!!!!!!!!!!!!!!!






呢半隻雞係買既

熟悉我既都知我一定唔會自已整全雞


無煲湯,但就煲海帶綠豆沙




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾