2007年8月30日 星期四


今日去citysuper見到牛仔骨既雪花紋好靚就想整
初初打算買支日式燒汁整,但現成燒汁多數好鹹
我唔想食咁鹹又再水腫,好珍惜自已唔腫既臉呀!我要下決心唔食咁鹹
所以用黑胡椒、少少鹽煎、再加少少紅酒就已經好味
仲有成9個月無整過既三色蛋,好滑呢!
當然一定會有菜但無影相


紅酒黑椒牛仔骨



34 則留言:


  1. 碌碌夫人 好色香味俱全啊! 牛仔骨係我至愛 要你下次整我食

    回覆刪除

  2. 圓碌碌 嘩~~個三色蛋好得bor~咁滑呀 紅酒牛仔骨????食唔食得哂呀~~???? 心心心

    回覆刪除

  3. 大少奶 ~~ 我仍然記得你呢個標題 SKII 既滑蛋 真係依家見到依然好喜歡呢 尤其黃色上面遍佈青蔥  真係好靓 你又用紅酒  我又好似聞到陣陣酒香拉 o甘o岩我依家正在 search 緊要揾隻靓紅酒送朋友做結婚禮物呢 因為去英國果陣竟然揾唔到一隻滿意既阿

    回覆刪除

  4. 好勁爆, 你話由完全唔識煮到而家次次煮到甘靚, 真係好勁

    回覆刪除

  5. 幾好餸wor , 你d三色蛋滑d定係你塊面滑d啫?  .............

    回覆刪除

  6.  Ivany 三色蛋滑d,因為我久唔久爆瘡又有眼圈 enyalam 初初煮既係唔見得人架 影子 哈哈!係呀! SKII  我都知你鍾青蔥啊 我都唔識紅酒,紅酒係一門學問啊 心心心 食得晒!我係牛魔王嘛 圓碌碌 蔡蔡子 你用Scone同我交換吧 圓美碌碌上

    回覆刪除

  7. 我見你個三色蛋都爆左好多綠色瘡瘡同埋有d dark circle wor

    回覆刪除

  8. 圓夢露兄弟, 三色蛋又黎啦! 三色蛋會都好耐無出動啦! 今晚我都是食牛啵! 呵呵! 學你整蒜蓉汁牛柳意粉! 肥仔好到隻碟白雪雪!

    回覆刪除

  9. 啲三色蛋蒸到好滑好靚呀。

    回覆刪除

  10. 蛋蛋又滑滑 牛牛又香香 正都暈啦 ~~~

    回覆刪除

  11. 好滑呀! 整三色蛋都好有學問, 妳好得呀!

    回覆刪除

  12. 大少 奶 .我都想學整甜品(上堂個隻)有無好介紹呀??

    回覆刪除
  13. 幸福小女人- Diana2007年8月31日 凌晨2:46


    你個蒸蛋真係好鬼.........................滑呀~~~ 我諗唔洗點咬碎都即刻吞得!!! 正~~

    回覆刪除
  14. 好珍惜唔水腫o既臉<---我都係呀!!!!!!!!!!!

    回覆刪除

  15. 烏GG唔食三色蛋上面既蔥架 ~~~

    回覆刪除

  16. they all look great, absorbing too much sodium is not good to our health... i decided not to eat out that often ... start from NEXT WEEK!

    回覆刪除
  17. 大少奶 & 大老爺早安 搭訕 to 好姊妹 : yo......你真了解我呀 我正想同圓美人講你呢個三色蛋的確又滑又正, 不過走o左d蔥就好似我咁 索 啦

    回覆刪除

  18. 個蛋靚到好似人地放出黎個啲道具咁!

    回覆刪除
  19. ❤向目標努力前進中…❤2007年8月31日 上午9:43

    Good good good morning!! 嘩..整得有樣又好似好好味啊...我都好想食啊><~~~~~~~

    回覆刪除

  20. 呵呵.... 牛魔王食滑蛋!!! yeah!

    回覆刪除

  21. 個蛋蒸得好靚呀...一d皺紋都冇..... 仲有個牛仔骨..... 好耐冇食過啦......我岩岩都買左洋葱預備整洋葱炒牛柳粒....

    回覆刪除

  22. UM...個蛋雖滑...但我唔太好皮蛋.... 個牛仔骨....吸引多d~ 你仲水腫咩? 係咪要做多d 運動呀?

    回覆刪除

  23. 圓美人 , 其實碟蛋... 似你隻手多d... 哇哈哈 因為你成日哂隻手有幾白有幾滑嘛! 靚 王上

    回覆刪除

  24. 我見到個3色蛋好以我整個個lemon tart咁啊~真係好滑啊! 你去citysuper有無化個靚妝先?

    回覆刪除

  25. 碟蛋整到好靚的, 我成日都整不到的, 真是要多多向你學習。

    回覆刪除

  26. vanlily 我簡直去飲宴咁落街啊 好彩唔係夜晚落街,否則實著晚裝 靚蝦王 真係唔好提,我最白滑得對手咋 塊臉距離目標 (即係你)爭好遠囉 優悠 個蛋今次之好完美  臭屁JoYz 就係而家無水腫先至要好keep住 YanYan4小咪 係呀!完全符合牛魔王食滑蛋 *♡°※啊紫色愛王菲※*♡°yanning712 多謝 minicorgie 真係架?我可以賣比食店做道具啊 烏GG 裡面仲有你唔食既皮蛋 我一定會整【香蔥三色甜椒皮蛋彈蛋糕】過你吃 Southern Gal 通常美味既食物都係無益啊 天蠍GG 佢唔食皮蛋添呀  荔枝冰 大家要好好珍惜 幸福小女人 - Diana 直頭可以用飲管啜 小^非^俠PeTeR**wut 我無出去學過所以唔清楚  飄零燕~~Hidy 多謝 Happy Girl 多謝 Joy 咁你醒未? B浩媽咪 多謝  珍妮仔 秋香兄弟 我同你係牛既敵人 Ivany 照你咁講.........我滑d 我無咁多粒粒,眼圈又唔夠皮蛋黑

    回覆刪除
  27. 一碟簡單o既 "三色蛋", 大少奶都可以將蔥花好似藝術品咁放上蛋面...又靚又正呀~~

    回覆刪除

  28. 如果我塊面都係咁滑就好lu, 不過唔要黃色, 下次蒸蛋白吖 經你指導之後我得戚佐少少喇

    回覆刪除

  29. 我今日下午off呀, 你去左邊呀? 做乜唔快d出blog呀

    回覆刪除

  30. 哈哈~生暗瘡既滑蛋

    回覆刪除

  31. 兩味餸都好正喎...個牛仔骨好似酒樓食嘅咁...勁呀

    回覆刪除

  32. 我好鐘意食牛仔骨, 上次係吉之島買到一d 無骨既添... 我又係好鐘意用紅酒醃, 勁好味.....

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾