2007年8月19日 星期日

牛版


今日除咗去過金鐘食lunch,行西武同補給 skin care外
就返屋企開始plan 9月日本之旅,好似好快就半年咁
其實…無乜好plan,大致上同3月去既一樣
只係詳細計劃食乜、同買嘢既list!唔想好似3月咁太隨意
但當一個地方去得多就會覺得無乜好plan
***********************************************************************************
自從好朋友"菇Si"送咗本中華料理食譜比我後,我對中菜既興趣多了點點
呢個麻婆豆腐雖然普通,但個醬料係自己調較
我呢個牛魔王最鍾意將食譜既豬肉轉為牛肉,變成麻婆豆腐 (牛肉版)
可以的話我會將豬肉食譜變為牛肉、哼!
可惜…我人生最鍾意既菜式 "咕嚕肉"好似唔變得咁
還記得我曾經變種既咕嚕肉嗎?--->變種咕嚕肉



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾