2007年8月1日 星期三

上海の初體驗


原本肉片係...........鐘點阿姐幫我切片預備我滾節瓜湯

原本椰菜係...........預備不時之需或炒煙肉椰菜

原本豆干係...........炒菜甫比自已食白粥

原本青椒係............長期雪櫃都有既物品,預備伴碟用

結果係............. "上海回鍋肉"

我既感冒好好多,淨番少少傷風

就瞓晌床上睇食譜,一睇材料全部屋企有既

大少爺送飯,我就食豆腐干、椰菜送白粥,一舉兩得

最多謝"菇Si"上星期送比我既中華料理食譜,入面好多上海菜式,佢細心知道我仍要努力學習中菜

而大少爺好鍾意食回鍋肉,佢食得好開心

味道與上海菜館無分別,最大分別係...............比街外少油

下個目標:獅子頭鍋貼雞絲粉皮豆沙鍋餅

好!一於八月閉關期間研制整上海菜







P.s 其實我唔係完全唔食豬肉,但盡量都唔會主動食,同埋就算食都食好少

能源耗盡 do..do........

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾