2007年8月5日 星期日

獎賞


大部份時間我都集中去照顧人
煮餸、焗蛋糕、焗曲奇好多時都係為別人造
我好留意身邊既人、朋友喜好,每每都就隨著佢喜好而造
如果...我要為自已做既,一定係 "杏仁蛋白條"
好喜歡食杏仁、好喜歡甜味、好喜歡蛋白餅既輕而脆
更加喜歡唔需要用油、甚至連麵粉都唔需要
呢個餅係我想獎賞自已既時候就會做比自已食
而且...呢個餅焗得啱時候就會好脆、輕而脆
焗得唔啱時候就會帶有煙紉感,有啲似macaroon,我兩種都鍾意
亦都因為兩款都鍾意更加無壓力地由得佢自由發展。。。。。



食譜在此

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾