2007年9月7日 星期五

潤你


近日感覺到秋意,天氣無咁熱我既過度活躍症又想發作
感覺開始乾燥,個咀乾晒!我每日飲好多水依然覺得乾
好想飲木瓜湯
幾忙都去買料,煲【木瓜花生雞腳瘦肉湯】
其實可以用雪耳代替雞腳
雖然我極怕雞腳既意識形態味道口感,但"精神領袖大少爺"想食雞腳呢

唔好以為我煲湯一定有煮飯,我呢啲堅定不移地要罷煮兩日
夜晚有自家湯飲,但大少爺只係食飯盒
而我就食法國麵包配木瓜湯,好唔襯呢!

24 則留言:


  1. 正呀...我早幾日先飲完... d 木瓜...好味~~

    回覆刪除

  2. no. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除

  3. 我好想飲椰子湯啊!  你下次煲佢等我有得睇丫~~

    回覆刪除
  4. 食飯盒 <--- 好慘! 你真係好老婆,唔鐘意雞腳都落!

    回覆刪除

  5. 噢 ~~ 你竟然木瓜湯配法國麵包 你真係得既  辦個最佳創意飲食搭配獎比你阿 我琴日褒蓮藕花生湯 唸住可以唔食飯減肥 ( 我 Shrewsbury 返黎前所未有既肥阿 ) 點知最終都唔夠滿足 仲要出街食一餐   衰o左

    回覆刪除
  6. I haven't drunk 木瓜花生雞腳瘦肉湯 long long time ago lu...T.T!

    回覆刪除
  7. 幸福小女人- Diana2007年9月7日 晚上11:05

    I have long time no eat 雞腳 because there is no 雞腳 in Dubai~~ i like 雞腳 too... especially "white  cloud 雞腳" ..heeeeeeee do u know what i mean?? (sorry for the i can't type chinese now!! )

    回覆刪除
  8. Diana 你意思係"白雲雞腳"丫嘛! 我好怕雞腳,所有腳都唔食既

    回覆刪除

  9. 陳圓圓 我都鐘意飲依個湯, 不過唔想見到d雞腳 特別係對住d雞腳, 斬佢d腳指定唔斬好? 斬咗肥媽媽話會出油, 唔斬見到d腳指甲又唔開胃~~~~~ 你呀, 法包配中湯咪仲怪! 哼!

    回覆刪除

  10. 今日本來好想同你一樣, 買木瓜番來煲, 來潤下.當然結果又係無...因為今晚勁.......忙.... 咁你會食泰式鳳瓜嗎?

    回覆刪除

  11. 圓兄弟, 我都唔鐘意落雞腳煲湯太肥呀! 不過有睇住有骨膠原份上, 靚加潤就得啦! 秋香兄弟

    回覆刪除

  12. 大少爺要食飯盒咁慘?

    回覆刪除
  13. 真係一個好搞野既mix&match, 有創意!

    回覆刪除

  14. 冰點 多謝你! 荔枝冰 久唔久食一次飯盒唔算慘 秋香兄弟 我真係好驚雞腳 不過…湯的確好膠質,飲完個人都膠d 圓兄弟 菇奶奶 泰式鳳爪我都唔食架 蝦蝦吉 我法包配木瓜湯係型 你乜乜乜同物物物配多士係痴線 雞腳我要老公幫我整雞腳、幫佢剪腳甲

    回覆刪除

  15. 我都好想煲這個湯,b浩及b浩爸爸也鍾意飲,但暫時不可以煲住 !

    回覆刪除

  16. good morning~ 我走身準備去藍色大門喇~ 木瓜湯我鐘意啊~ 你飲多d就可以煎多d雙蛋喇~ d雞腳煲到佢有咁淋得咁淋, 無哂雞腳型飲個時咪當睇唔到囉~ 無眼x, 乾淨x

    回覆刪除

  17. 2日3post,完全感受到大少奶既興奮~

    回覆刪除

  18. 咁都得, 你真係好可愛呢

    回覆刪除

  19. 圓兄弟 你就黎要出遠門飲多兩豌湯可以多d腳骨力! 你要玩得開心又放心! 我日日會望住東瀛方向掛住你!  出門口上堂的秋香兄弟

    回覆刪除

  20. 哇哈哈 ~ 果然係好堅定不移喎 ~ 堅 !

    回覆刪除

  21. 潤到我隻眼, 潤唔到個喉 今個禮拜叫媽咪煲先

    回覆刪除
  22. 幸福小女人- Diana2007年9月8日 晚上9:11

    係呀.. 估中左啦!! 好醒呢~~ 我除左白雲鳯爪& 豉汁蒸鳯爪會食外, 其他都唔好!!! 不過, 你好偉大呢.. 就算自己驚&唔鐘意食, 你都會為大少爺整~~  真抵錫!

    回覆刪除

  23. 想飲木瓜湯........... 哈哈, 要補補先可以keep住坦蕩蕩

    回覆刪除

  24. 我今晚都係煲木瓜雞腳瘦肉湯!唔記得買花生

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾