2007年9月14日 星期五

回歸


今日忙於洗衫、仲有煲湯、煮飯
晌日本經常想飲湯,琴晚落機喉嚨都好乾
亦決心今晚要煮飯,問大少爺想食乜餸後
就買材料煲湯、預備餸菜
湯係...南瓜紅蘿蔔栗子粟米紅菜頭牛蒡瘦肉湯
好甜呢!




紅菜頭 Beet Root
功用:
補血、協助肝臟細胞再生,有解毒的功能。紅菜頭含豐富的鉀、磷、鐵及天然紅色維他命B12,是婦女和素食者補血最佳天然營養品。它的纖維頗高,亦能幫助消 化,促進腸胃蠕動。

近年醫學界更將甜菜根的多營養特性用於癌症病患實驗,其結果及紀錄均被刊登,可見紅菜頭的價值和療效也逐漸被證實和廣被運用。

34 則留言:


  1. 大少睇到心都甜啦

    回覆刪除

  2. 活B美夫 哈哈! 全靠佢我先可以過食、玩、瞓既生活 點都要做番d野

    回覆刪除

  3. 嘩, 南瓜 + 紅蘿蔔+ 栗子 + 粟米....我至愛呀~~ 個湯一定好甜好正

    回覆刪除

  4. 我都要學大少奶煲 南瓜紅蘿蔔栗子粟米紅菜頭牛蒡瘦肉湯!!  

    回覆刪除

  5. 日本新鮮運到巴餐桌布,right? 好靚呀!刺繡架!

    回覆刪除
  6. 食、玩、瞓  <--- 天皇都叫我日常只係要食、玩、瞓!

    回覆刪除

  7. 個湯碗好似未見過你用,唔通又係日本買返黎?唔會掛,咁鬼重?

    回覆刪除

  8. 大少奶 ~~ 哇  落機第二日即刻煮阿 唔休息多d先 不過呢個湯好 good 阿 我以為你地飲 miso soup 一定唔掛住湯水

    回覆刪除

  9. 好好味呀!睇到都想飲呀.... 可以請碗我飲嗎???

    回覆刪除

  10. 圓兄弟, 飲啖湯真是香港人的習慣黎架!  每次去完旅行都一定想飲豌老火湯, 因為有家的感覺! 秋香兄弟

    回覆刪除

  11. 嘩,你碗湯 ... 好足料!   肯定唔駛落調味都鮮甜到痺 ~

    回覆刪除

  12. 足料靚湯,合時湯水。飲湯真係好重要,唔該一碗﹗

    回覆刪除

  13. 我就快渴死, 快d整碗來啊家嫂..............呀....呀.....我渴死左.....

    回覆刪除

  14. 圓美人 : 我都想飲呢

    回覆刪除

  15. 陳圓圓 我前日都煲咗椰子南瓜紅蘿蔔粟米鮑魚骨湯呀~ 不過想影相果陣已經俾龍少飲咗...... 好鐘意張枱墊, GOOD TASTE!

    回覆刪除

  16. 咁多料當然甜啦!!!  

    回覆刪除

  17. 哇~又南瓜,又紅蘿蔔,又栗子,又粟米...真係聽到都甜啦

    回覆刪除

  18. 我第一次路過   嘩!好好味咁喎! 小耳朵係天生B迷,得閒來我個BLOG望下,有時支持偶像也會從中學到很多的喔!

    回覆刪除

  19. 多飲湯, 人都靚啲~~~

    回覆刪除
  20. 豆豆樂 vs 珍妮c2007年9月15日 下午1:00


    正!

    回覆刪除

  21. 好好味 TIM, 咁你這個 TRIP 開心嗎 ?

    回覆刪除

  22. 圓碌碌 你圓咗幾多呀 上次番來你要介口 今次又點先 心心心

    回覆刪除

  23. 唔知牛蒡會係咪好涼呢?

    回覆刪除

  24. 湯水中0既栗子最好味!!!!!!

    回覆刪除
  25. 幸福小女人- Diana2007年9月15日 晚上8:47


    紅菜頭有咩功效架??

    回覆刪除

  26. 圓美人 : 晚安

    回覆刪除

  27. Diana 紅菜頭 Beet Root 功用: 補血、協助肝臟細胞再生,有解毒的功能。紅菜頭含豐富的鉀、磷、鐵及天然紅色維他命B12,是婦女和素食者補血最佳天然營養品。它的纖維頗高,亦能幫助消 化,促進腸胃蠕動。 近年醫學界更將甜菜根的多營養特性用於癌症病患實驗,其結果及紀錄均被刊登,可見紅菜頭的價值和療效也逐漸被證實和廣被運用。

    回覆刪除
  28. 幸福小女人- Diana2007年9月16日 下午1:58


    大少奶.. 唔該晒你既答覆~~ 等我返HK又睇下買唔買到舊返黎呢邊煮先!

    回覆刪除

  29. 我係勁愛飲湯既人~~~

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾