2007年9月17日 星期一

清香


若干年前....晌香港初盛行抹茶味甜品既時候
我食過一個好澀既抹茶雪糕,自從我就完全封殺抹茶味既甜品
甚至去到日本都唔食
但上星期晌東京見到抹茶軟雪糕又想試,點知........
一食就愛上
好彩經高人指點,我臨上機前都買到包抹茶粉返嚟
早幾日表弟嚟我就整咗個抹茶雪芳蛋糕
琴晚又忍唔住整 Green tea souffle,兩款都好清香
噢!不能自拔地愛上抹茶味甜品~
↓每次都唔夠佢快,次次都只影到下塌既模樣



我依然好攰,休息埋今日就開始出動
星期五、六、日仲要為大少爺親友婚禮作出準備、下星期又到中秋喇~

40 則留言:


  1. 嘩, Green tea souffle 個樣好靚呀, 本身我唔太鍾意食綠茶味o既食物, 但係見到你呢個就好想食啦

    回覆刪除

  2. 隻抹茶好靚喎﹗隻色好出色。正﹗

    回覆刪除

  3. 我好鐘意綠茶味0既食物, 呢個green tea souffle令人流口水呀!!!

    回覆刪除

  4. 大少奶 ~~ 整到好靓阿 搞到我忍唔住想食阿 我去食日本料理 間中叫抹茶雪糕 不過 蛋糕就少見阿

    回覆刪除
  5. 呢位高人真係勁 自己去日本個時又唔識買 到人地去個時, 又識叫人買! 仲要整得咁好 噢~ 而家只有一粒字 -- "恨"!

    回覆刪除

  6. 陳圓圓 你個綠茶好綠呀~ 我以前都食過一杯苦嘅抹茶雪糕 所以一直都唔敢再食~

    回覆刪除

  7. 日本D綠茶粉真係好正...D色好出啊!!!!!!

    回覆刪除

  8. 蝦吉吉 你去日本有無食抹茶雪糕 果度既好好味架 高冬菇 我好後悔買得一包呀 呢隻好好味呀 你等我,半年後幫你買埋 影子 抹茶蛋糕都好好味 我開始深深地愛上抹茶甜品啊 金莎 我而家都好鍾意抹茶味甜品  Angel 隻抹茶真係好得,隻色好出啊!味都好香 •°♡°•QQ•°♡°• 可能有朝一日你會愛上

    回覆刪除

  9. 荔枝冰 個味仲好香添!

    回覆刪除

  10. 好綠呀.... 我都好鐘意綠茶味個陣淡淡清香.... souffle真係塌得好快....想影張靚相真係好難....

    回覆刪除

  11. souffle  真係仲未食過,真係要搵日食下先! 拉筋完畢要出動啦?我仲要拉多幾日筋!  因為d骨頭仲好痛!

    回覆刪除
  12. 幸福小女人- Diana2007年9月17日 下午1:59


    我同你一樣... 綠茶就飲..但綠茶味既野就唔食... 因為覺得唔好味!! 但都唔明點解人地日本個D可以整得咁正!! 唔難食之餘又唔會太甜...

    回覆刪除

  13. 抹茶雪糕.........抹茶SOUFFLE.....同樣愛上....... 真係好好味啊...........大少奶.....勁

    回覆刪除

  14. 圓兄弟, 食梳乎里, 好梳乎!  秋香兄弟

    回覆刪除

  15. 圓碌碌 一向都愛沫茶架~ 所以有人去親日本都會叫佢哋買綠茶粉俾我 我鍾意嗰陣清香 心心心  

    回覆刪除

  16. 我都係淨飲綠茶唔仲意食綠茶味嘅嘢,好驚苦澀味就算去咗咁多次日本都末試過食緣茶嘢,唔通中秋過去都要試吓?

    回覆刪除

  17. 圓美人 : 我返完新工番來啦 今日只係睇文件咋 (相信呢一兩日都係啦, 因為我pc d野未set up 晒呢)   噢.....可以上網, 但係Y!Blog 俾IT block o左嫁  即係我原本plan住每日早d返公司早餐-ing咁上一陣blog係唔得啦 以後....以後....只可以夜晚上blog咋 唔可以同你早安, 唔可以冇野做樹上來留腳毛啦 so far 眼見d同事都ok既~~~

    回覆刪除

  18. 我寫o左返新工篇blog先ma

    回覆刪除

  19. (尖叫!!) 有齊我鍾意既綠茶綠色同souffle *V*

    回覆刪除

  20. 白與綠...好靚.

    回覆刪除
  21. Looks great! and your background has a "FALL" feeling!!!

    回覆刪除

  22. 我又想整呀!!!! 好肚餓呀!!!!  有無必定成功嘅食譜呀????

    回覆刪除

  23. 我以前又係唔鍾意d抹茶放入甜品, 得個色又唔好味, 假到死. 唯一較頂得順係  哈緊打士 o既 抹茶雪糕. 真係估唔到你會用抹茶做戚風呢!!! 睇黎呢個抹茶真係好掂先令你出手啊. (你戚少陣, 俾台灣回一回氣.)

    回覆刪除

  24. 看了貴 Blog 多時,第一次留言呢,多多指教。 有沒有這個 souffle 的食譜呢? 好想試下整  謝謝!!

    回覆刪除

  25. Hi 大少奶, 我日日煲你既Blog架! 個Greentea Souffle 整得好正, 我都好鍾意Greentea, 如困你可以研製多d Greentea dessert 就好la.

    回覆刪除

  26. can you post this recipe please   this looks so good...

    回覆刪除

  27. 陳圓圓 顏色對比好靚呀!白趁綠 抹茶果種獨有既清香真係無得頂,鍾意! 蔡珍珍上

    回覆刪除

  28. 好靚呀!!! 抹茶... yummy! 睇到都想食呀!! 抹茶...好難整得好食...唔好會苦

    回覆刪除

  29. 有時食到d 好苦ge .真係好難食ga 你個banner 同wallpaper 都好靚呀

    回覆刪除

  30. 可唔可以影個樣/咩名比我睇吓呀 等我去到都買包番嚟先, 媽咪都勁愛綠茶架 綠茶奶茶都好好飲架

    回覆刪除

  31. 我同你一樣...好耐之前試過嘅抹茶味食品太唔掂, 仲有一陣腥味...搞到我見到抹茶2字就 ...睇黎我都要去多一轉日本...搵個抹茶軟雪糕黎幫佢平反先得

    回覆刪除

  32. 第一次嚟,睇到我“嘩嘩”聲。你啲souffle睇落好正哦,顏色襯得好好啊!高手!

    回覆刪除

  33. 日本有很多娽茶粉.是哪一只抹茶這麼好呢.能不能將包茶粉包裝影一張出來呢?  

    回覆刪除

  34. 一口氣看完你6個 分享呀!! 你返來都唔知添.... 但你一返來就做做做,無時停過喎!!!重好多美味的抺茶....我都好喜歡呀!! e.....未見你d戰利品喎!!幾時分享下呀!!

    回覆刪除

  35. 錯失了的感覺特別珍惜。 抹茶味道的甜品也是我的最愛﹐但偏偏不喜愛呵綠茶...呵呵

    回覆刪除

  36. 謝謝你的到訪呀~~很高興你給我留言呢,哈哈!! 這個綠茶蛋糕很吸引!!!

    回覆刪除

  37. 你個Green tea souffle好正喎! 仲有...你依家咁鍾意綠茶0既甜品,咁你一定要試吓Haagen-Dazs o既 Green tea ice-cream 啦!好味呀~~

    回覆刪除

  38. 我也很喜歡抹茶的食物, 尢其是沙冰和茶, 覺得沒有咁肥 是不是用普通souffle的食譜加綠茶粉便可呢? 請賜教

    回覆刪除

  39. 好靚丫~~ 我最愛綠茶既野架喇 ~~ 一睇就好想食呀 !!!

    回覆刪除

  40. 大少奶你好呀,
    你可否講下你個隻綠茶粉係咩牌子,咩名呀,
    我遲些去日本可以買來試試(PS, 要不要幫你入埋貨添呀?)
    [版主回覆07/11/2008 22:44:00]我只係買 tokyu hand出既包裝抹茶粉
    晌蛋糕材料部一包包裝,210yen既
    我已經有喇!唔駛幫我買呢,thank you

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾