2007年9月16日 星期日

好糯


明明有秋意,但呢兩日又變番悶熱???噢!!!
前晚煲咗--->南瓜紅蘿蔔栗子粟米紅菜頭牛蒡瘦肉湯
同整生炒糯米飯
立心學整既原因街外既太油喇,自已整可以減油份又可以增多或減少配料
我就只用蝦米、瑤柱同瘦臘肉去整,面頭既花生係買包鹽焗花生放上去
用易潔鑊都唔太難整
下次我打算整"糯米飯焗蟹",哼!
休息埋聽日又開始忙去街喇!忙會友喇!呢幾日攰到腰骨都痛埋



食譜:參考自 bon bon kitchen
糯米   400g
配料:瑤柱、臘肉、蝦米 、花生、蔥粒(可自選配料)
汁料:
酒半湯匙、生抽一湯匙、糖一茶匙、老抽半茶匙
做法:
1)糯米洗乾淨浸水 4~5小時先瀝乾水份,再浸熱水半個小時再瀝乾
2)燒熱鑊加油爆香配料
3)將糯米兜炒,邊炒邊灑清水,水乾後再灑水,重覆灑水至糯米熟透
4)將配料回鑊與糯米飯炒勻,下汁料快手兜勻熄火,灑蔥花!

46 則留言:


  1. 糯米飯焗蟹? 我超鍾意, 下次做勞煩你 post 埋個 receipe , thanks.

    回覆刪除
  2. Welcome Back......! 你個糯米飯好得喎! 突然間好想食......因為以前媽咪成日炒比我食o架! http://hk.myblog.yahoo.com/jw!c5tSkBmfHRtUZKXAU38.toA-/article?mid=131&fid=15

    回覆刪除
  3. 幸福小女人- Diana2007年9月16日 下午1:55


    做得好靚呀~~ 我啱啱係呢邊都買左一包糯米..但其實未知可以點整... 又會咁橋你又做糯米飯...  我想問以前有冇寫過食譜架?? 唔該~~

    回覆刪除

  4. Diana 見係你............轉頭加啦  Moteko 你媽咪果個好足料呀 gigi OK

    回覆刪除

  5. 隻碟係咪你今次o既戰利品呢?

    回覆刪除
  6. 荔枝冰 隻碟唔係啊 我唔咁快就"晒冷" 會不知不覺地post出

    回覆刪除

  7. 大少奶 ~~ 好鍾意你呢個糯米飯阿 鍾意糯米飯顏色靓 睇落口感好 鍾意你炒得o岩o岩好 好均勻 鍾意拌蔥花  花生顏色搭配 鍾意你堆成呢個形 鍾意你隻碟放糯米飯襯托得好突出 鍾意你既筷子  仲有筷子墊 其實 我係鍾意成個搭配 好 good 阿

    回覆刪除

  8. 我鍾意食呢個啊!!! 茄子人都肯定鍾意. 你連送菜都轉季, 但天氣仲係一時一樣. 果然係未到中秋都不能作準呢.

    回覆刪除

  9. 影子 哈哈!多謝你啊 我覺得蔥花令佢好有生氣 味覺與視覺特別唔同 菇奶奶 今日悶熱到爆、又焗喎 係呀!我既菜式踏入秋季喇

    回覆刪除
  10. 家嫂: 我又做吳君如啦. 真係熱屎奶奶呀. 呢個下午似炎炎初夏多d, 又似"吽"打風呢.....唔通我想整戚風o既心事, 俾上頭知道左....

    回覆刪除

  11. 菇奶奶 我琴日整在兩個戚風啊 一個抹茶味 一個古古力味比表弟女友做禮物 所以、可能、或者、係戚戚風啊

    回覆刪除

  12. 圓兄弟, 瀟濟雨夜聽風聲苦楚, 眼液似是枯葉墮 漸記憶綿綿霧雨中 柳岸邂逅烟波渡過 ~~~~~~~~~~~~~ 秋意中等我~~~~ 等我秋香到賀!  p.s. 圓碌碌的檯墊加圓碌碌的筷子~~~~不折不扣的圓兄弟標記!   發癲中的秋香兄弟上

    回覆刪除

  13. 搭訕  秋香兄弟姊妹: 哇!!! 呢首歌, 係我當年心頭好呢!!!!!!!! 我仲記得套戲添架!!!!!!!!!!!!!   家嫂: 原來係你????? 仲玩雙風眼添? 加埋我呢期又真係做auntie, 個風仲唔棚棚聲???????

    回覆刪除

  14. 秋香兄弟 曾在半生蹉跎 帶淚回望悔不當初 庸人自困顧慮過多 痴情徒剩痛楚~ 淒冷中等你 等你今晚夜愛我~ 都話你係我肝膽相照好兄弟架啦 寫呢篇post我都有諗過標題 : 秋意中等我 圓兄弟上  

    回覆刪除

  15. 菇奶奶 所以你明白點解去旅行前我唔肯整戚風啦 哈哈!你簡直係明符其實既Auntie,一見你就來

    回覆刪除

  16. 大少奶,我好鐘意食燸米飯架,等我買臘肉返嚟跟你食譜整先,thx!

    回覆刪除

  17. 下面好多詩人呀 ~~ 我想食糯米飯添~

    回覆刪除
  18. 豆豆樂 vs 珍妮c2007年9月16日 下午4:50


    (Empty)

    回覆刪除

  19. 賣相很好, 好似外出食的一樣 唔知生炒至熟大約要幾耐?

    回覆刪除

  20. 真的不得不配服你, 想整什麼都整到, 不只整到, 還要是整得好鬼正.

    回覆刪除

  21. 個糯米飯好正呀, d色靚之餘d 飯仲一粒粒 (唔會好似有d一pat 野咁),, 好想食呀,, 哈哈 期待你個糯米飯焗蟹

    回覆刪除

  22. 糯米飯整得好靚呀, 真係佩服呢~~

    回覆刪除

  23. 你...向高難度挑戰war!!!! 有糯米家野我都愛!!! 不過如果風濕就唔好食噤多糯米啦.... 唔係會痛家....

    回覆刪除

  24. 好好味ar .....真係有d羨慕大少爺,娶到個好老婆

    回覆刪除

  25. 陳圓圓 其實之前我都好想整俾龍少食 但係肥媽媽話糯米好毒喎~~ 咁我又可以繼續養懶筋!!!

    回覆刪除
  26. 嘩~勁呀~靚成咁~~~  仲一定好好味 先其唔好比啲賣糯米飯既鋪頭見到妳個blog, 我驚佢地會封殺咗個blog~~ ^^"

    回覆刪除

  27. 妳對紅色波波筷子好靚呀~~ 戰利品黎架? 喺日本邊度買ga? 幾$$$ ar? Thanks so much!!!!

    回覆刪除

  28. 你個糯米飯好正呀! 我好中意食架...真係好吸引

    回覆刪除

  29. 勁ar~~大少奶,賣相好得 我都想學,但要等生完bb 先食煮得食

    回覆刪除

  30. 請問做法(3), 炒糯米時燒紅個鑊, 就咁炒, 定係要落油炒?  

    回覆刪除

  31. Pang Pangt CAT 我都好鍾意食糯米飯  天蠍GG 無錯!呢度臥虎藏龍架  豆豆樂 多謝 See 大的20~25分鐘 Purple_purple 你過獎喇!我好多都唔識,鮑參翅肚都唔曉呢 Charmine 我都好想整糯米飯焗蟹 •°♡°•QQ•°♡°• 多謝你  ViVi 多謝你 臭屁JoYz 好彩我仍未有風濕 MC大家族 多謝你 大蝦吉 你唔好學懶啊!你出得廳堂都要入得廚房啊 Mrs.Li : 0 多謝 ♡CLO-EEY♡ 我會勸賣糯米飯既鋪頭繼續努力,哇哈哈哈哈哈  Andrea 多謝 貓咪王 你忍耐下啦! Joey 加少少油

    回覆刪除

  32. 唔油就好喇~ 陳生好鐘意食呢! 另: 你使唔咁多圓啊?!

    回覆刪除

  33. 你就好啦, 用易潔鑊炒, 我用生鐵鑊炒, 好多焦啦! 原來重要用熱水浸!  我平時都係用凍水浸過夜咋!

    回覆刪除
  34. 幸福小女人- Diana2007年9月17日 下午2:03


    唔該晒你呀...大少奶~~

    回覆刪除

  35. 我老公都好愛吃糯米飯, 等我有時間都試下先.  但要炒幾耐先會熟ga?  

    回覆刪除

  36. 糯米飯簡直是我的至愛的, 好鬼喜歡吃的。 

    回覆刪除

  37. 生炒糯米飯 手累嗎  

    回覆刪除

  38. 炒糯米飯 !  i like it ! let me try try sin  Thank you for sharing

    回覆刪除
  39. "糯米飯焗蟹真係聽個名都吸引 ~~  

    回覆刪除

  40. 在這裡看了好些次,這次總被糯米飯吸引了!! 看來味道很好……偶也要試試看!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾