2007年9月11日 星期二

Day 3 @ 東京 (秋の篇2007) Part II


續上回:Day 3 @ 東京 (秋の篇) Part I
由表參道到原宿已滂沱大雨,只好快步穿過竹下通到車站
手上購物袋全濕,唯有搭車返酒店放低物品
之後....去Sunshine city行街,去食烏冬
係自選配料烏冬,好好好好好好好好味呀
烏冬希滑又彈牙,湯底又濃、配料好味!
決定臨去機場前要食多次




大少爺揀炸野菜及天婦羅魚

我揀天婦羅蝦及雞,揀細碗,細細碗容易食

行池袋都幾個鐘,去Beams買完野、行完都19:30hrs
Pepper lunch食晚飯,大少爺非常心急食Pepper lunch
佢好鍾意啊
一如以往非常見好味,連芽菜都特別爽甜
 

***************************************************************************************
東武揀手信
呢盒非常吸引,有紅豆有栗子,但唔知好唔好味
就買4個裝先試,超甜,唔打算買喇
\
 

好推介呀!係餅,非常好味,包裝做型精美
買以下幾盒做手信,送比朋友、Bear bear 熊舅父
大少爺既下屬分享
職員送幾塊我地試,真係好好味




行過見到display好型就影低




大少爺既夾公仔功能已進一步提升
只要我話想要邊隻,佢就夾到比我!

菇奶奶同Vanlily可以買以下配件變身



聽日到上野食超好味鰻魚飯、買手信,再到秋葉原
後日就返HK
無唔捨得,因為...........................

大少爺話最遲出年3月再到日本,Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
繼續半年一次去日本
所以原本計劃年尾台灣賀生日除消,留港大事慶祝(係我夾硬話要大事慶祝)
因為留番多d大假,我仲要去新加坡
你地半年就睇一次東京遊記,悶嗎?我唔悶喎!

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾