2007年9月19日 星期三

High tea @ Harlan's


我上年曾晌 IFCHarlan's食Lunch,環境好、又舒服

約$260既半自助午餐非常好味

記得當時我食完lunch見到其他人既 high tea set精美,留下好印象

所以我提意今日選擇到呢間,鹹點好出色啊
















玉桂酥條

brownie 

 cheese cake




栗子蓉 macron內藏士多啤梨

Fruit tart , Lemon roll




非常好味既鹹點

雅枝竹配墨西哥醬脆撻...我同蔡蔡子激讚

Scone...新鮮

三文魚多士...好味

牛柳薄餅..好好味









25 則留言:


  1. 大少奶 ~~ update 拉

    回覆刪除

  2. 大少奶 ~~ peak month阿你呢個月 我呢忙碌的閑人 成日潛過來都未見你返黎 終於等到你拉 噢 ~~ 你既三層式 會令我不能自拔 吉隆坡好既三層唔多 我話過去香港一定要去嘆三層 到時你一定要介紹我最好既 呢間算唔算最好架

    回覆刪除

  3. 影子: 呢間我覺得好過酒店既 high tea set,比較特別 鹹點只有牛柳薄餅你唔食 個 雅支竹配墨西哥醬脆撻 ...酸酸辣辣架 如果再有更好我一定話你知

    回覆刪除

  4. 影子 仲有…我繼續忙碌的閒人 忙住去街、忙住去 Tea啊

    回覆刪除

  5. 果然係好精美喎~ 間野喺邊嫁?  

    回覆刪除

  6. 圓兄弟, 如果我唔是要開會一定偷走出黎同你地去飲下午茶呀! A Big Hug 代表所有! 明白架啦! 你鐘意就得啦!  蔡蔡子都會有一份架! 希望佢都鐘意啦! 秋香兄弟  

    回覆刪除
  7. 你地真係盡在不言中呢. 我覺得你同秋香姐o既兄弟情好豪! 同蔡蔡子就好有"手帕交" o既感覺.

    回覆刪除
  8. 陳圓圓, 真羨慕你地嘅約會認真精彩! 好彩我尋日都有一個啫~~~ 哼 我都好想好想同你同蔡珍珍一齊buffet...... 但係... 時間真係一個天大嘅問題 一句說話一個決定 清清楚楚幹幹脆脆 你我永遠"有拖冇欠"

    回覆刪除

  9. 陳圓圓, 我又要 big hug ~~~

    回覆刪除
  10. 愈來愈多癲's member 喇wor

    回覆刪除

  11. 睇見大少奶o既介紹...我去hk又多D選擇啦...突然好期待自己孤身去hk o既trip添

    回覆刪除

  12. 2個貴婦走左high tea.. 真係令人羨慕呀!! 多功能蔡師奶與百變大少奶.... 大少奶.... 你就好啦..噤多好兄弟.... 噤多好同學... enjoy!

    回覆刪除

  13. 好正既high tea 呀..... 大少奶果然好介紹.....great 祝你同你d好兄弟感情更加加加加加加加好.......

    回覆刪除

  14. big hug啊~ 咁會好蝕底嫁喎!!! 原來你地2個係舊同學~ 緣份呢家野真係好奇妙啊!! 呢度好正咁呢! 你地2個都介紹得一定信得過!

    回覆刪除

  15. 個三層 high tea set 好靚好好味呀 你o地感情真係好好呀, 值得珍惜呢

    回覆刪除

  16. 大少奶早晨, 個high tea set睇落真係好好味, 不過如果有機會你可以去試下比利時朱古力 品牌Leonidas的附屬餐廳, 有線電視蘇絲黃個節目介紹過, 原來間朱古力店同餐廳扣除開支後, 所有收入全部用作支持一間非牟利兒童言語治療中心, 而朱古力七天後買不出就會送去孤兒院, 老闆是一位藥劑師, 他們夫婦是為了意外死去的兒子而開設這些店子及言語治療中心, 而且食物 出品是完全沒有用味精, 很有意義, 值得一試!

    回覆刪除

  17. Winnie H Leonidas既朱古力我有時都會買 但唔知當中既意義 Thank  for sharing •°♡°•QQ•°♡°• 係呀!我會好好珍惜呢個緣份 vanlily big hug會蝕底?我好想蝕底比你啊 呢間好得,同你去high tea都好呀 TeReSa 多謝你!我同d兄弟感情一定會持續向好  臭屁JoYz 哈哈!係呀!要多謝Y!blog 荔枝冰 呢間的確好推介呀 Lunch仲好啊 心心心 盤士多啤梨好精細同精緻架 圓碌碌 Ivany 物以類聚啊 蝦蝦吉 其實呢輪我好忙 但見你倆個都好開心 我果日都想送big hug你架 菇奶奶 咁我同你........係親人!哈哈哈哈哈 秋香兄弟 多謝你啊! 其實當時我真係有好多說話想講,但又覺得big hug你會明 蔡珍珍同學 個環境仲好好,好舒服,仲見到靚仔王敏德啊 我地仲有好多計劃啊! 我度個期比你先 HOI mur 晌IFC

    回覆刪除

  18. 咁多年後竟然可以踫上舊同學, 真係開心. 雖然唔知以前有冇見過, 不過咁多年後可以認識, 真係有緣份!

    回覆刪除

  19. 陳圓圓, 耶..... 人地最鐘意 王敏德 架~ 點解唔帶埋我去? 點解見到唔話我知? 點解唔幫我影張相? 點解點解.......... 嗚嗚嗚~~ Michael , 我要見多你一面呀~~~

    回覆刪除
  20. 蝦蝦吉 蔡珍珍話晌 IFC見到徐子淇個老公"李嘉誠" 王敏德入到Harlan's一陣就走喇 minicorgie 我都覺得Y!blog成為緣份的天空

    回覆刪除

  21. d野食好吸引呀, 賣相都好好!! 好介紹!!!

    回覆刪除

  22. 栗子蓉 macron好得 wor!!

    回覆刪除

  23. d食物影得好靚呀! 揀直吸引過我上次係半島食個d呀!

    回覆刪除

  24. The food is Looking Good !

    回覆刪除
  25. Harlan's 我下星期二去呢樹食lunch啊~ 期待-ing~  

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾