2007年10月5日 星期五

約會 @ 金寶泰菜


大少爺約埋我食晚飯
我就揀落九龍城食泰國菜
揀金寶泰國菜全因炸波(醬爆炸蝦餅)
*註:由細到大我都叫所以炸乜球、物球做炸波
我好鍾意食蝦球所以揀呢間


噢!好好味既醬爆炸波
裡面有豐富既蝦膏,爛喉嚨都覺得值,睬!

明爐烏頭魚
大少爺好鍾意,仲猛飲佢既酸辣湯底
而家猛話口渴



串燒...都幾好

炒A菜
噢!我炒好食過佢呀

原本打算去金滿堂食甜品
但大少爺鍾意食芒果黑糯米
所以就打消去金滿堂食甜品既念頭

我就飲龍眼薏米水


請注意:
近呢兩日有鹹濕黑客經常於我網誌既留言版、留言版留不雅作嘔相片
(仲不斷開新acct)
所以由即日起,每逢我熄電腦的話,我將會關閉網誌留言功能以防又有黑客入侵
當我開電腦時留言功能便如常開放
不便之處、敬希見諒


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾