2007年10月5日 星期五

約會 @ 八月花


今日大少爺約我,首先去又一城

大少爺鍾意又一城夠集中、好行、更鍾意去八月花飲茶

因為上次--->八月花  試過覺得好





茶:碧螺春





因為懶得諗再叫

雀籠點心

$128 有兩層既,每款兩件



第一層蒸點心:蝦餃、鮑魚燒賣、菠菜餃

底層:蘿蔔絲酥餅、春卷、燕窩蛋撻
 


總覺得有燕窩蛋撻好抵食




燒BB豬,好脆但無特別

$45 有4件


 


大蝦腸粉




Vanlily班朋友.......蛋散

蛋散我只食一件、反而覺得側邊棉花糖好食


大少爺約我去街,或多或少送下禮比我

佢特別強調呢兩袋係送比我

其餘我自已買(佢又唔記得羊毛出自羊身上既道理)




請注意:

近呢兩日有鹹濕黑客經常於我網誌既留言版、留言版留不雅作嘔相片

(仲不斷開新acct)

所以由即日起,每逢我外出的話,我將會關閉網誌留言功能以防又有黑客入侵

當我晌屋企留言功能便如常開放

不便之處、敬希見諒





1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾