2007年10月21日 星期日

同枱食飯


經常都同自己講:【你要記住係2個人同枱食飯】

大少爺口味較中式、同我完全相反既

但時時我都會諗:我學煮嘢都係為咗佢,好應該煮合佢心水既食物

前幾日見到珍珍煮各樣煲仔菜式,我就決心學整比大少爺

第一擊:蒜子豆腐火腩煲

我一係唔整、一整要整到足,蒜子炸過先炆香好多、豆腐與街賣一樣炸過先炆

煮緊既時候大少爺就話:好香啊

見到個煲既時候就話:嘩!好似啊

食落口後流露開心表情話:好味呀!同街既一樣

之後仲虎視眈眈煲內既醬汁

我心足喇!

雖然…我唔太鍾意炸嘢、討厭炸嘢既過、要抹番週遭既牆壁

但見到佢開心既表情比一切重要

要記住係2個人同枱食飯,適當時候要遷就一下對方口味~

下個目標:啫啫雞煲!







煎、炒、煮、炸後記得即時洗過臉,油煙係變黃臉婆既元兇

我甚至會換過件衫先食飯

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾