2007年10月11日 星期四

相認 @ Roma Roma


今日同菇奶奶、Diana相聚、還有十分忙於跳來跳去穿梭兩張枱既Cindy

第一次見Diana,我轉髮型後第一次見blog友

同菇奶奶見過面但仍然感覺好興奮,而且每次見佢必會Auntie到架!同邪風蛋糕一樣

先講食物,尚算OK但服務唔太好









柚子牛油果蟹肉沙律好味




呢個意粉唔錯、仲有一個pizza但無影到




Brownie & ice-cream




cheese cake




Diana:比我印象好似一面鏡,不過我無佢咁可愛

佢既背景、經歷確確實實晌我身上發生過

所以我確信Diana一定會幸福,因為佢好得人鍾意

菇奶奶:依然係我親愛的菇奶奶,相處得好舒服,佢處事比我冷靜(除咗計屋企雜費)

始終我係尊敬佢既,好奇怪既感覺,邊個蝦菇奶奶我一定唔放過佢,哼!

最後....

To: Diana

多謝你餐飯,好高興認識你,你再返嚟既時候一定一定要再約啊

To:菇奶奶

一句:那麼愛你為什麼?你係一支史上最強勁既通經針

P.s 今日我無癲到,因為M到不適!而且對住菇奶奶好自然變成正常人

16 則留言:


  1. 我想知轉左呢個mode之後....
    仲覺唔覺做左no. 1 .........呢.................
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]菇奶奶,我唔理點都要霸頭位

    回覆刪除
  2. 家嫂:
    我都真係好覺你同diana簡直係失散姊妹...又或者.....
    一個係少女版, 一個係少婦版.
    一個係尋覓中, 一個係收成中.
    你兩個都令我好想攬住你地.
    家嫂, 睇見你上"的"一刻, 唔知點解...好痛惜o既感覺突然湧現.
    可能係你個笑容.
     
     
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]菇奶奶
    我既笑容?今日暗藏M痛既笑容
    呀!今日唔記得皺眉頭啊!
    無得皺眉嚇diana添!我覺得diana好可愛好溫柔咁
    下次下次大概可以~

    回覆刪除

  3. 噢噢噢...............
     
    我忘記好重要o既環節, 俾個位我唔該:
    婦女通經活血, 記得搵我菇奶奶.
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]菇奶奶
    好多女仔結婚擺酒、過時過節、旅行遠遊都想調較日子
    你小心太多人向你求診呀

    回覆刪除

  4. 陳圓圓
    次次我黎完就到你
    果然係Q!!
    搭訕to菇奶奶
    有了你, 以後都唔會驚..... 更年期~~~
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]大蝦吉
    跟本呢樣係傳染病

    回覆刪除

  5. 搭訕蝦仔吉:
    目前我呢個專業只有家嫂見識過.  貨真價實.
    你若需要, 要make 個  appointment, 俾隻手我推宮過血.
    哇哈哈哈哈)))))))

    回覆刪除

  6. Haha... 姨媽係會輪住來探!!! 不停站一個之後又一個...

    回覆刪除
  7. Diana
    哇 !我錯手delete你既留言啊!
    個新功能睇到我眼花呀 ,Sorry!
    我會接受你的唐突
    你個"殷伯母"一早被我溶化啦
    係呀!我等著你回來啊

    回覆刪除

  8. 大少奶..你每日都有噤多聚會gee... 我好想好想見下大少奶個直髮圓瞼....
     

    回覆刪除

  9. 你個傻髮型又有幾傻呢??

    回覆刪除
  10. 圓圓美人 : 早安啊
    噢....呢個dinner athering貢正做咩唔 "啦" 我去埋啊  我巧想見你o地幾個ma ~
    不過如果我去埋可能又會認o左一見你同菇菇就紅潮啊 (因為又差唔多時候了 )
     

    回覆刪除
  11. oh~ 原來蛋糕係做比"mix"既diana啊
    (你唔覺佢個樣真係有少少mix咩?! 係香港mix台灣啊! )
    居然你既癲狂症被菇奶奶順服....
    啊~
    定還是你直髮後真會變回正常人?

    回覆刪除

  12. 人地三個女人一個墟, 你地呢 ...  我諗仲嘈過去左街市呀  

    回覆刪除

  13. 我相信大家都會受大少奶感染...變幸福o既!
    史上最強勁o既通經針?呢個我好需要...能否借我一用

    回覆刪除

  14. 原來茹茹姐話好開心的聚會就係你地的聚會。見多了越來越好傾喎﹗友誼萬歲﹗

    回覆刪除
  15. 幸福小女人- Diana2007年10月13日 凌晨1:33


    家姐...
    你一定係睇完我個留言,,感動得手腦不協調啦!!  haaaaaaaaaaaaa
    搭訕to Vanlily:
    你可能都係MIX架...九龍MIX 香港?? 九龍MIX新界?? 香港MIX新界?? 嘩..仲有離島?? 你係邊款??
    [版主回覆10/13/2007 02:25:00]呀妹
    緊係啦!我等有個妹等左咁多年喎!緊開心
    Vanlily係酥皮mix撻皮呀

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾